Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

"Αγόρι μου για αυτό είμαι εδώ"!!!

- Για να ξαναφτιαχτεί το σπίτι!
Για να το βγάλω σε πλειστηριασμό.
- Για να σου βρω δουλειά.
Για παίρνεις 400 ευρώ με 12ωρη εργασία και να λέω "ανάπτυξη".
- Για να φτιάξω τα νοσοκομεία!
Για να τα δώσω σε ιδιώτες και να σου φεύγει ένας μισθός όταν αντιμετωπίζεις ένα απλό πρόβλημα
- Για να ξαναφτιάξω τα σχολεία!
Για να χρειάζεσαι πιο πολλά από όσα παίρνεις, όταν θέλεις να σπουδάσεις ένα παιδί.
- Για φτιάξω το φορολογικό σύστημα!
Για να πληρώνεις φόρους που έχω αυξήσει κατά 900%
- Για να ξαναφτιάξω το λιμάνι!

Για να το χαρίσω σε χορηγούς-κρατικοδίαιτους μεγαλοεργολάβους
- Για να φτιάξω το αεροδρόμιο!
Για να το χαρίσω στον Αργεντινό δισεκατομμυριούχο που θέλει 21 αεροδρόμια στην Ελλάδα.
- Για να ξαναφτιάξετε τα μαγαζιά σας!
Για να τα κλείσετε και να μείνουν μόνο οι πολυεθνικές αλυσίδες.
- Για να αποκαταστήσετε τις παραλίες!
Για να μπορώ να τις πουλήσω για τουριστική χρήση.
- Για να έχεις ευρώ!
Ενικός αριθμός! πώς ζούνε στην Αφρική με ένα δολάριο την ημέρα.
"ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ"!
Ακούγεται να λέει ο πρωθυπουργός στο βιντεάκι εδω που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.
Ακούγεται σαν απειλή.... μεγαλύτερη μάλλον και από του Εγκέλαδου!

Πηγή : kinisienergoipolites.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου