Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, στο πλευρό του Χρήστου Κορτζίδη ο Πέτρος Σιδηρόπουλος

γράφει ο Πέτρος Σιδηρόπουλος *
 
Με αίσθημα ευθύνης και γνώμονα την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου μας, αποφάσισα να συμμετάσχω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
 
Θα στηρίξω τον σημερινό Δήμαρχο Χρήστο Κορτζίδη  μέσα από την παράταξη της οποίας ηγείται, αφήνοντας στην άκρη μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις και συμφέροντα, διαθέτοντας τις δυνάμεις μου, την γνώση και εμπειρία που έχω αποκτήσει από τη μακρόχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά της πόλης μας από διάφορες θέσεις.
Όραμά μου η βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου Ελληνικού-Αργυρούπολης, ιδιαίτερα τις ημέρες αυτές που δοκιμάζονται όλοι οι Έλληνες μέσα σε μια κακή οικονομική κατάσταση, στερούμενοι
βασικών αγαθών.
Θα στηρίξω μια παράταξη, όπου οι κοινωνικές και πολιτικές της δυνάμεις, εργάζονται εθελοντικά, με ιδιαίτερη ευαισθησία στην πρόνοια για τον συνάνθρωπό τους  και με  αλληλεγγύη, στοιχεία που δεν μπορεί να προσφέρει επαρκώς η κεντρική Διοίκηση.

* π. Πρόεδρος Δ/Σ  Δήμου Αργυρούπολης
π. Αντιδήμαρχος Πόλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου