Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ τον Γιάννη Κωνσταντάτο

γράφει η Παυλίνα Σιδηροπούλου*

 Σήμερα 21/5/2014 ήρθε στο χώρο εργασίας μου ο υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Κωνσταντάτος συνοδευόμενος απο τον πρ. Δήμαρχο Γιάννη Τσαρπαλή. Η επίσκεψη του κ Κωνσταντάτου είχε συγκεκριμένο στόχο, να μου επιτεθεί γιατί η αδελφή μου ανάρτησε στο προφίλ μου ένα κείμενο που αναφερόταν στο τραγικό γεγονός του λουνα παρκ και την εκμετάλλευση που έγινε για πολιτικά συμφέροντα. Η επίθεση στο πρόσωπό μου έγινε ενώπιον των συναδέλφων μου και οι απειλές που μου εκτόξευσε δεν συνάδουν με την ιδιότητά του.


ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ τον Γιάννη Κωνσταντάτο ως ανώριμο, ανίκανο και ιδιοτελή. Λυπάμαι για το κατάντημά του να επιτίθεται σε εργαζόμενη επειδή είμαι κόρη του Πέτρου Σιδηρόπουλου. Οι απειλές για αγωγές που ξεστόμισε δεν με φοβίζουν.

Εργάζομαι δεκατρία χρόνια στον ΟΝΑΔΕΑ και συνεργάσθηκα με πολλές διοικήσεις ΑΨΟΓΑ. Δεν θα μας απαγορεύσει να έχουμε άποψη για τα τεκταινόμενα στο δήμο μας. Ας μαζέψει τη γλώσσα του γιατί στο μέλλον θα εκτίθεται καθημερινά. Για την απρεπή συμπεριφορά του ελπίζω να ζητήσει συγνώμη.


* η Παυλίνα Σιδηροπούλου είναι υπάλληλος στο Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης
(την καταγγελία τη βρήκαμε στο facebook)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου