Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2014

Aλλάζουν οι συγκοινωνίες από τον Σεπτέμβριο - Παιχνίδια σε βάρος των επιβατών με τις μειώσεις

εισαγωγή του ιστολογίου

Ας πάψουν να δουλεύουν τους επιβάτες - πελάτες τους. Η μείωση της ονομαστικής αξίας του εισιτηρίου (από 1,40 σε 1,20) είναι 14,3%, ενώ η μείωση του χρόνου διαδρομής (από 90 σε 70 λεπτά) είναι 22,2%.


Ταυτόχρονα η μείωση του χρόνου διαδρομής θα επιφέρει αύξηση του κόστους της (από 1,40 σε 2,40) κατά 71,4% στις περιπτώσεις που ο επιβάτης δεν εξυπηρετείται μέσα σε 70 λεπτά. 

Τώρα είναι πολλοί αυτοί που εξυπηρετούνται σε 90 λεπτά - θα είναι ελάχιστοι όσοι θα εξυπηρετούνται σε 70.


Στην πραγματικότητα βαφτίζουν μείωση του εισιτηρίου την αύξηση του κόστους διαδρομής.


Ο επιβάτης δεν παίρνει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να αποκτήσει οικονομικό όφελος, αλλά για να εξυπηρετηθεί στις μετακινήσεις του.


Και βέβαια -όπως με κάθε αντιλαϊκό μέτρο- το περνάνε έτσι... μέσα από τέτοια "ρεπορτάζ":


Θα αλλάξουν ριζικά οι συγκοινωνίες από τον Σεπτέμβριο κυρίως σε ότι αφορά τα λεωφορεία, καθώς θα εφαρμοστεί και το νέο μειωμένο εισιτήριο από την 1η του μήνα. Πλέον η ραχοκοκολιά του νέου δικτύου σύμφωνα με την εφημερίδα Το Έθνος θα είναι το Μετρό, με τον ΟΑΣΑ να επεξεργάζεται συγκεκριμένες αλλαγές. 

Αρχικά, σχεδιάζουν τη μείωση του μήκους της διαδρομής αρκετών λεωφορειακών γραμμών, ώστε αυτές να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό αλλά και των γραμμών κορμού των λεωφορείων. 

Επίσης, θα ενισχυθούν οι λεωφορειακές γραμμές σε περιοχές όπου δεν εξυπηρετούνται με το Μετρό. Επίσης, αλλαγές σχεδιάζονται και στη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε να αυξηθεί η συχνότητα σε περιοχές με μεγαλύτερη κίνηση και να μειωθεί σε περιοχές με λιγότερη ζήτηση.Το σίγουρο είναι πως δεν σχεδιάζονται νέες περικοπές δρομολογίων αλλά θα μειωθεί το μήκος των μεγάλων γραμμών, οι οποίες θεωρούνται ιδιαίτερα δαπανηρές, αλλά και δεν μπορεί να προβλεφθεί ο χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την Ελευσίνα με το κέντρο, η οποία και αναμένεται να ψαλιδιστεί.

Ο ΟΑΣΑ θεωρεί πως από 1η Σεπτεμβρίου με τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου θα υπάρξει και αύξηση του επιβατικού κοινού.
Οι μειώσεις που προβλέπονται:
- Μείωση του εισιτηρίου για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλλη μείωση του χρόνου που ισχύει από τα 90 λεπτά στα 70 λεπτά
- Κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 1,20 ευρώ
- Μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα απο τα 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλει και τραμ που κόστιζε 20 ευρώ
- Εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριόριστων διαδρομών
- Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου εισιτηρίου αξίας 14 ευρώ
Πηγή: gr.news.yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου