Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Δε μας παρατάς ρε… Χαρδούβελη

γράφει ο Δημήτρης Μηλάκας

Μετά το Βενιζέλο που ούτε λίγο ούτε πολύ περιμένει τον ανδριάντα του στο Σύνταγμα από την ευγνωμονούσα πατρίδα (που την έσωσε) μας προέκυψε και άλλος μετριόφρων σωτήρας. Ο Γκίκας!

 «Δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου για το ποιος είμαι, ποια ήταν η καριέρα μου. Δεν έχω υπηρετήσει κανέναν. Δεν σήκωσα τη σημαία κανενός και πάντοτε θέλω να κάνω το σωστό και το πρέπον. Και ξέρω ότι από αυτή τη θέση θα πολεμήσω για το δημόσιο συμφέρον. Αυτό, τελεία και παύλα» είπε εκνευρισμένος στη Βουλή ο υπουργός, γιατί, προφανώς αυτός ξέρει, πως θα μας σώσει και δε δέχεται κουβέντα.

Επίσης, ο Χαρδούβελης, μας ξεκαθάρισε στην ίδια του ομιλία πως  δεν έχουν γι  αυτόν σημασία τα λεφτά: «Έκανα την επιλογή να έρθω στην χώρα μου και κάθομαι ακόμα σε αυτήν τη χώρα, ενώ έχω επιλογή και έχω προσφορές να φύγω και να πάρω πολύ περισσότερα χρήματα».

Και μεις οι αχάριστοι να μην μπορούμε να εκτιμήσουμε τις προσπάθειές του, ούτε να δούμε με τα φώτα που άπλετα μας προσφέρει η διάνοιά του…

Να μην μπορούμε να καταλάβουμε ότι ήδη σχεδόν έχουμε βγει από την κρίση. Ότι να, όπου ναναι έρχεται η ανάπτυξη…
Και πώς να τον καταλάβουμε εμείς τον κύριο υπουργό με τις τόσες γνώσεις και τις ακόμη περισσότερες επιλογές. Και να θέλαμε δε θα μπορούσαμε, όπως δεν μπορούμε να πληρώσουμε το χαράτσι του ΕΝΦΙΑ για παράδειγμα με το οποίο ο σπουδαίος μας τεχνοκράτης Γκίκας φορολογεί τους τάφους (δεν είναι πλάκα)  και τον αέρα!!! 

Δεν αμφισβητούμε τις ακαδημαϊκές  περγαμηνές του υπουργού οικονομικών, ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε. Όμως αφού ξεκινά τη θητεία του με μια φοροεπιδρομή τέτοιου μεγέθους όπως ο ΕΝΦΙΑ και δίχως ίχνος συστολής απέναντι στα εκατομμύρια ανθρώπων  που -οι κυβερνητικές πολιτικές τις οποίες και αυτός ασπάζεται και υπηρετεί- έχουν τινάξει στον αέρα, μια κουβέντα μόνο έχουμε να του πούμε!

Δε μας χέζεις ρε Χαρδούβελη…

Πηγή: kokinorodo.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου