Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Να σου πω για τα ΕΛΠΕ;

από το facebook

Τρεις μήνες (τότε) στο ταμείο ανεργίας είχα ψωμολυσσάξει για μερόκαμα και έστελνα παντού βιογραφικά...

Χτυπάει κάποια στιγμή το τηλέφωνο και ήταν ένας εργολάβος ηλεκτρολόγος μέσα στα ΕΛΠΕ (το βιογραφικό μου έγραφε θερμο-υδραυλικός).

"Ναι οκ" του λέω, "αλλά εσείς τραβάτε καλώδια κι εγώ σωλήνα", πως; τι; Η απάντηση;

"Μην σε νοιάζει τίποτα έχω πάρει και κάτι σωληνάκια παράλληλα με τα καλώδια, έλα αύριο στο ραντεβού να ρίξεις μια ματιά".

Πήγα... Τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε και την επομένη άρχιζα δουλειά.

Το μπερδεμένο συναίσθημα που είχα στην έναρξη της ημέρας ξεκαθάρισε με πολύ δόση ωμής αλήθειας στο τέλος της.

Να τον ψάχνω να μου δώσει δουλειά και να μην τον βρίσκω, να μου λένε οι άλλοι συνάδελφοι "εμάς μας έχει απλήρωτους άλλους 2 μήνες, άλλους 3"; Να σου πώ για τις ψεύτικες ασκήσεις πυρασφάλειας; Να σου πω πως, όταν ζήτησα κάποια στιγμή νερό, η απάντηση του εργοδηγού ήταν "έχει τελειώσει"; (και το έλεγε σοβαρά). Να μην σου πω για εργαλεία και προδιαγραφές ασφαλείας... άστο.

Φτάνω σπίτι κατασκασμένος. Παίρνω τον εργολάβο στο τηλέφωνο του είπα τα παραπονά μου, "ναι" μου λέει, "έχεις απόλυτο δίκιο, σε καταλαβαίνω". (παπάρια!!!).

Θάψτε τώρα και κλάψτε άλλη φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου