Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Αν ήμουν Πόντιος

γράφει ο Νίκος Μωραΐτης

Αν ήμουν Πόντιος, χθες θα ένιωθα πραγματικό θυμό και όχι τη Δευτέρα που έκανε το ατόπημα ο υπουργός Παιδείας.

Αν ήμουν Πόντιος, λιγότερο θα με ενοχλούσε το πώς αποκάλεσε ο Φίλης τη σφαγή των προγόνων
μου και πολύ περισσότερο το ότι στη χθεσινή συγκέντωση διαμαρτυρίας ήταν πρώτη μούρη ένας βουλευτής των Ναζί, ο Ηλίας Κασιδιάρης.

Πόσω μάλλον που δεν ήταν ο μόνος Ναζί στη συγκέντρωση.

Δεν υπήρχε καμία συντονιστική επιτροπή να τους απομονώσει; Ή δεν ήθελε;

Αν ήμουν Πόντιος, θα αισθανόμουν πραγματική ντροπή που στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας αυτός που προπηλακίστηκε ήταν ο βουλευτής ενός κανονικού κόμματος και όχι ο βουλευτής των Ναζί.

Είναι προφανές ότι οι αληθινοί Πόντιοι, οι απόγονοι της σφαγής, της γενοκτονίας, του ξεριζωμού, δεν έχουν καμία σχέση με τους θερμοκέφαλους που μαζεύτηκαν στο Σύνταγμα και ανέχτηκαν να αποτελέσουν φόντο στο σόου των Ναζιστών της Χρυσής Αυγής.

Κι αυτό δεν χρειάζεται να είσαι ποντιακής καταγωγής για να το καταλάβεις. Απλώς δημοκράτης.

Πηγή: www.altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου