Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Μανώλης Τρίκας: Εκατοντάδες μηνύματα απο άτομα που έχουν δεχτεί ανάλογες επιθέσεις

Άτομα με αναπηρία που έχουν φτάσει στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, άνθρωποι που ντρέπονται να βγουν από το σπίτι τους, γιατί δεν αντέχουν τα βλέμματα και
τα σχόλια.

Γι αυτούς τους ανθρώπους, τους απομονωμένους ανθρώπους της διπλανής κλειστής πόρτας είμαι υποχρεωμένος να φτάσω μέχρι το τέλος της αυτή την ιστορία, δηλώνει ο Μανώλης Τρίκας για τη ρατσιστική επίθεση που υπέστη από αστυνομικό στον σταθμό μετρό του Αγίου Δημητρίου πριν μια εβδομάδα.

Διαβάστε την ανάρτηση του Μανώλη Τρίκα στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:

Είμαι πραγματικά συγκλονισμένος από την ανταπόκριση χιλιάδων ανθρώπων που ενδιαφέρθηκαν και δήλωσαν τη συμπαράστασή τους, απέναντί μου, όσον αφορά το περιστατικό Ρατσιστικής Επίθεσης που μου συνέβη στο ΜΕΤΡΟ του Αγ. Δημητρίου.

Κατ' αρχάς, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους σας.

Συγκινητικό ήταν για μένα, πέραν του μεγάλου ενδιαφέροντος που δόθηκε για το συμβάν, τα εκατοντάδες μηνύματα επικοινωνίας όπου δέχτηκα από άτομα που έχουν δεχτεί ανάλογες επιθέσεις. Σχεδόν όλοι κλείστηκαν στη σιωπή, ελάχιστοι προσπάθησαν να αντιδράσουν, με δυσάρεστα αποτελέσματα. Άτομα από διάφορες κοινωνικές ομάδες.

Αυτό που πραγματικά με κλόνισε, είναι κάποια άτομα με αναπηρία που μου είπαν, ότι είναι στιγμές που έχουν φτάσει στα πρόθυρα της αυτοκτονίας. Άνθρωποι που ντρέπονται να βγουν από το σπίτι τους. Άνθρωποι που δε θέλουν να βγαίνουν έξω γιατί δεν αντέχουν τα βλέμματα και τα σχόλια.

ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΣΙΩΠΗ
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Είμαι υποχρεωμένος να φτάσω την ιστορία αυτή μέχρι το τέλος της, όπως της αρμόζει.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ,
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου