Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Εδώ στον Νότο

του Νίκου Μωραΐτη
 
Φανταστείτε να είχε καταφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης να φέρει όλους τους ηγέτες του Νότου στην Αθήνα. Πόρτα πόρτα θα γύριζε ο Πορτοσάλτε να μεταφέρει τη θριαμβευτική είδηση.

Είχε μια τρελή ιδέα ο Αλέξης Τσίπρας, να τους καλέσει όλους τους «νότιους» εδώ, να τους πει «δεν πάει άλλο» από κοντά και να δουν μήπως μπορούν να βρουν μαζί κάποιες κοινές οδούς άμυνας απέναντι στη «γερμανική Ευρώπη».


Αν του είχαν γυρίσει την πλάτη οι Ευρωπαίοι, θα ήταν πρώτο θέμα στα κανάλια της διαπλοκής. Έλα όμως που είπαν όλοι «ναι» στην πρόσκληση και ήρθαν στην Αθήνα.

Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, ο πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Ολάντ, ο πρωθυπουργός της Ιταλικής Δημοκρατίας Ματέο Ρέντσι, ο πρωθυπουργός της Δημοκρατίας της Μάλτας Τζόζεφ Μουσκάτ, ο πρωθυπουργός της Πορτογαλικής Δημοκρατίας Αντόνιο Κόστα, ο αναπληρωτής υπουργός Ευρωπαϊκής Ένωσης της Ισπανίας Φερνάντο Εγκιδάθου, ο οποίος θα εκπροσωπήσει τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό της Ισπανίας Μαριάνο Ραχόι.

Όλοι σε ανώτατο επίπεδο (πλην Ισπανού Δεξιού) εδώ. Γι’ αυτό η μούγκα.

Η μούγκα των συστημικών ΜΜΕ, που ασχολούνται με οτιδήποτε άλλο εκτός από το μείζον. Σκεφτείτε. Σκεφτείτε το μόνο, να είχε καταφέρει ο Σαμαράς ή ο Μητσοτάκης να συγκεντρώσει όλο τον ευρωπαϊκό νότο στην Αθήνα.

Ο Πορτοσάλτε θα πανηγύριζε τη διεθνή επιτυχία, «στην Ελλάδα ανασχεδιάζεται η Ευρώπη» Όλγα μου, Σία μου, Μάρα μου, «πρόκειται για μείζονος σημασίας επιτυχία της ελληνικής κυβέρνησης, Παύλο μου, Μπάμπη μου, Γιάννη μου Πρετεντέρη μου. Και οι απλήρωτοι ρεπόρτερ των καναλιών θα εξαναγκάζονταν να είναι σε ζωντανή σύνδεση από το πρωί ως το βράδυ με τη Σύνοδο του Νότου.

Κάποτε στην Ελλάδα ήσουν ό,τι δηλώσεις. Τώρα είσαι ό,τι επιτρέψει να παιχτεί στην οθόνη η ιδιότυπη ομερτά των αλαζόνων που αδειοδοτήθηκαν και των θυμωμένων που δεν αδειοδοτήθηκαν.

altsantiri.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου