Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

"Ακούτε τον 902 Αριστερά στα Fm. Στο μικρόφωνο ο Βύρων Πολύδωρας"


"Ακούτε τον 902 Αριστερά στα Fm . Στο μικρόφωνο ο Βύρων Πολύδωρας" έλεγε εκεί κάπου στο 1990 ο Βύρων ένα πρωινό Σαββάτου.

Το τηλεφωνικό κέντρο είχε σπάσει και οι ακροατές έλεγαν "Κόψτε την πλάκα ρε! Ποιός είναι αυτός που μιμείται τη φωνή του;"

"Μα εγώ είμαι! Ο Βύρων Πολύδωρας και θα είμαι μαζί σας για μία ώρα!" επέμενε εκείνος μέσω μικροφώνου.


Στο στούντιο ήταν μόνος. Και έκανε μία ώρα την εκπομπή "Μη μου μιλάς για πολιτική!". Βλέπετε, από μικρή αγαπούσα τις προκλήσεις. Η εκπομπή ήταν δική μου. Βρισκόμουν δίπλα του αλλά χωρίς να μιλώ. Είχα αποφασίσει να δω κατά πόσο τα εκλεκτά τέκνα του κοινοβουλίου μας ήταν σε θέση να κάνουν μία ολόκληρη ώρα εκπομπή μόνοι τους χωρίς να λένε λέξη για πολιτική. Ξεβόλεμα, κανονικό. Έπρεπε να φέρουν μαζί τους δίσκους, βιβλία , κείμενα, οτιδήποτε και να τα παρουσιάζουν εντελώς μόνοι από μικροφώνου!

Επέλεγα κάθε Σάββατο ένα πρόσωπο από διαφορετικό κόμμα και φυσικά ερχόταν πολύ ευχαρίστως. Κάποιοι κάθιδροι αγωνιούσαν πώς βγήκαν, τι είπαν κλπ κλπ. Ήμουν δίπλα τους μεν αλλά δεν μιλούσα στο μικρόφωνο. Έκανα μόνο παρέμβαση στα μουσικά διαλείμματα αν έκαναν φάουλ και τους ξέφευγε η συνήθης τακτική τους να ομιλήσουν πολιτικά.

Σας βεβαιώνω η πλειοψηφία είχε ελάχιστα να πει! Άλλοι πάλι έφερναν ποιητικές συλλογές, φοβερούς δίσκους και έφευγαν ευτυχείς ως παιδιά που έπαιζαν.

Η εκπομπή κράτησε ένα χρόνο και είχε επιτυχία. Οι πιο προετοιμασμένοι όλων ήταν οι Ανδρέας Λεντάκης και Μανώλης Δρεττάκης. Ε, όσο νάναι ποιός να φέρει Ναμπούκο και Χορό των Σκλάβων σε ραδιόφωνο;

Η ώρα του Βύρωνα είχε κυλήσει με δημοτικά άσματα (κλαρίνα μία ολόκληρη ώρα στον 902) και με ποίηση βουκολικού και πατριωτικού περιεχομένου. Πολλή καζούρα όμως από τους ακροατές!

Εγώ το απόλαυσα. Εσείς, πώς κάνετε έτσι βρε παιδί μου;
Μια ζωή τραγικοί!


Τέτοια εκπομπή θα ξανάκανα ευχαρίστως πάντως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου