Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

"Θεέ μου", τι με αναγκάζεις να γράφω για να γίνομαι κατανοητός από τους γελοίους...

Σε ένα από τα "Γράμματα σ' έναν φίλο Γερμανό" ο Αλμπέρ Καμί περιγράφει πώς ένας Γερμανός ιερέας "καρφώνει" στους ναζί έναν 16χρονο Γάλλο που οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα γιατί διένειμε παράνομα αντιστασιακά φυλλάδια.

Αυτός ο παπάς, όπως σχολιάζει ο σπουδαίος συγγραφέας, προτίμησε να υπηρετήσει τα συμφέροντα της πατρίδας του -όπως αυτά τα εννοούσε η χιτλερική ηγεσία της- κι όχι τον θεό.

Αυτή την ιστορία μού θύμιζε ο ανεκδιήγητος Χριστόδουλος, αυτή δυστυχώς μου θυμίζει πλέον κι ο αρχιεπίσκοπος Τζερόνιμο...


Ακόμα κι αν δεχθώ το φασιστικό του κατασκεύασμα πως οι πρόσφυγες και οι κομμουνιστές δημιουργούν τον κίνδυνο αφελληνισμού -φαίνεται πως στον ελεύθερο χρόνο του ο σκοταδιστής μαυροφορεμένος κατασκεύασε κι έθεσε σε εφαρμογή ένα "ελληνόμετρο" με το οποίο θα διεκδικήσει το Νόμπελ Φαιδρότητας-, από πού κι ως πού είναι ρόλος τού αρχιεπίσκοπου, δουλειά τού οποίου είναι να υπηρετεί το λόγο τού χριστιανού θεού, να βαυκαλίζεται τον αμύντορα του ελληνισμού;

Πείτε μου εσείς οι πιστοί από ποιο εδάφιο του ευαγγελίου αντλεί ο μισαλλόδοξος τραγόπαπας το δικαίωμα να χωρίζει τους ανθρώπους με βάση την εθνική τους καταγωγή ή τα πολιτικά τους πιστεύω. Κι από πού κι ως πού το "αγαπάτε αλλήλους ως σεαυτόν"μεταφράζεται σε χαρακτηρισμούς ανθρώπων ως προβληματικών, του μουσουλμανισμού ως μη θρησκείας ή σε άφεση αμαρτιών για εμπαθή ραμολιμέντα τύπου Αμβρόσιου;...


Από τους τραγοπαπάδες δεν περιμένω κάτι καλύτερο από ρατσισμό, εθνικισμό, μισαλλοδοξία, νεοφασισμό και νεοναζισμό. Πάλι καλά, δηλαδή, που ο αρχιεπίσκοπος δεν δήλωσε, όπως ο συνάδελφός του στην Κύπρο, πως θα φτιάξει σχολεία που θα αποτρέπουν τα παιδιά από το να γίνουν ομοφυλόφιλοι όταν μεγαλώσουν. Ο πονηρός κληρικός ίσως και να σκέφτηκε πως σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, κι αν υποθέσουμε -"θεέ μου", τι με αναγκάζεις να γράφω για να γίνομαι κατανοητός από τους γελοίους- πως τα ιερά γιατροσόφια θα τους έκαναν όλους "άντρες βαρβάτους", δεν θα βρίσκει προσωπικό σε λίγα χρόνια για να του κάνει τη δουλειά.

Από την κυβέρνηση της Αριστεράς, ωστόσο, περιμένω πολύ περισσότερα από το να υποκύπτει στους εκβιασμούς Καμμένου και να μην σπρώχνει την κοινωνία σε μεγάλα άλματα προς τα εμπρός, από το μεσαίωνα στον 21ο αιώνα...


Είτε το θέλουν είτε όχι οι εκπρόσωποι του βαθέως εκκλησιαστικού παρακράτους τα βιβλία των θρησκευτικών και η διδασκαλία τους, για παράδειγμα, πρέπει να αλλάξουν εδώ και τώρα ώστε το συγκεκριμένο μάθημα να γίνει θρησκειολογία κι όχι προπαγάνδα, όπως είναι σήμερα.

Τα ανθρώπινα δικαιώματα, άλλωστε, δεν είναι ζήτημα στατιστικής για να αποδίδονται με βάση το ποσοστό που διατηρεί κάθε θρησκεία σε μια χώρα. Σε μια τέτοια περίπτωση, εξάλλου, θα έπρεπε να επιτρέπουμε και στον Ρ. Τ. Ερντογάν να διώκει τους χριστιανούς στην Τουρκία...


Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει δίκιο όταν αναρωτιέται ποιο λόγο έχουν ο πρωθυπουργός, η Αριστερά κι ο κομμουνισμός στα εκκλησιαστικά πράγματα. Μόνο που έκοψε τη φράση στη μέση, γι' αυτό ας μου επιτρέψει να τη συνεχίσω κι ας με αφορίσει.

Ποιο λόγο έχει η εκκλησία στην Παιδεία, στη δημόσια διοίκηση, στην αναθεώρηση του Συντάγματος, στα του κράτους με λίγα λόγια;

Ούτε ως άθεο ούτε ως πολιτεία θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει αν το άγιο πνεύμα, για παράδειγμα, εκπορεύεται μόνο από τον θεό ή κι από τον κανακάρη του. Ας εκπορεύεται από όποιον θέλει.

Αλίμονο, όμως, αν μια ανεξίθρησκη πολιτεία ζητά την άδεια των ρασοφόρων για να χτίσει τζαμί στα όρια της διοικητικής της ευθύνης. Θα ήταν υποχρέωσή της ακόμα κι ένας μουσουλμάνος μόνο να περνούσε ως περαστικός από την Αθήνα...


Όποιος ηδονίζεται με τέτοιες καταστάσεις ας μετακομίσει στη Ράκα, στο Ριάντ ή στην Τεχεράνη. Αφού δεν μπορεί ο ίδιος να ζήσει σύμφωνα με το αλληλέγγυο κήρυγμα του Ιησού ας μην μολύνει τουλάχιστον με την ασχήμια τής ψυχής του τους υπόλοιπους γύρω του, όπως συνέβη ήδη με τους "αγανακτισμένους πολίτες" στο Βοτανικό, που ζυγίζουν πριν την "προσφέρουν" την ανθρωπιά με βάση την εθνική προέλευση του δυστυχισμένου παραλήπτη της...


τρύπιο ευρώ

Διαβάστε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου