Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Υπ. Επικρατείας: Ξεπέρασε τις προσδοκίες η αποδοχή του kathimerinotita.gov.gr

Ακόμη και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις ξεπέρασε η αποδοχή της νέας ιστοσελίδας του υπουργείου Επικρατείας kathimerinotita.gov.gr που έχει ως στόχο την
ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και πρωτίστως στην επαφή τους με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.

Όπως αναφέρει το Υπουργείο Επικρατείας, μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 - 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.


Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.

Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο, τονίζει το Υπουργείο.

Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:

Αρμόδιο υπουργείο Καταχωρήσεις:

Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274

Οικονομικών 99

Υγείας 89

Εσωτερικών 68

Υποδομών και Μεταφορών 55

Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45

Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43

Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40

Οικονομίας και Ανάπτυξης 25

Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24

Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22

Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19

Μεταναστευτικής Πολιτικής 13

Πολιτισμού και Αθλητισμού 6

Εθνικής Άμυνας 5

Εξωτερικών 4

Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4

Τουρισμού 4
Σύνολο 839

Όπως επισημαίνει το Υπουργείο Επικρατείας, τα παραπάνω αιτήματα έχουν προωθηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η επικοινωνία των πολιτών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr (με την υποβολής φόρμας) και μέσω emailστις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr, ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας.

Για διευκρινήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:

· 210 33 85 314

· 210 33 85 305

· 210 33 85 100
καθώς επίσης και στα φαξ:
· 210 33 85 317

· 210 33 85 210

· 210 33 85 109
Τέλος, το Υπουργείο Επικρατείας ενημερώνει ότι η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή, σημειώνοντας ότι κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη.

η Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου