Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Τα ηθικά μειονεκτήματα της Αριστεράς και τα μπουρδολογήματα της δηθενιάς @ Φιλιππικοί Λόγοι


Τότε η "κομμουνιστική μορφίνη",
τώρα ο "λαϊκισμός"...
Το ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς είναι το αδιαμφισβήτητο όπλο της και γι' αυτό το λόγο οι αντίπαλοί της δίνουν τα ρέστα τους προκειμένου να το αποδομήσουν.

Καλύπτει όμως όλες τις πλευρές της πολιτικής αυτό το πλεονέκτημα; Η απάντηση είναι
απερίφραστα αρνητική και τη δίνουν οι ίδιοι οι αριθμοί που αποτυπώνουν μια σταθερότητα στις οργανωμένες δυνάμεις της ελληνικής μεταδικτατορικής Αριστεράς.

Παρακάμπτοντας την όποια σοβαρή ανάλυση, αφήνουμε στην άκρη πρώην αριστερούς που λόγω ταξικής καταγωγής (παιδιά στρατιωτικών, χωροφυλάκων κλπ ή/και αστικών οικογενειών) ή λόγω θεμιτής αλλαγής ιδεών εγκαταλείπουν στην πορεία την Αριστερά.

Θα σταθούμε σε μια ειδική κατηγορία που καλύπτει την άλλη -μικρή- πλευρά της πολιτικής που αναδύει τη μπόχα του ηθικού μειονεκτήματος. Εδώ ανήκουν -ελάχιστοι ευτυχώς- πρώην αριστεροί με μακροχρόνια θητεία, αλλά και με βαριά αριστερή οικογενειακή παράδοση.

Με τη δυνατότητα που τους δίνει το διαδίκτυο, γράφουν διάφορα περισπούδαστα, εν πολλοίς αφηρημένα, πλην όμως πολύ συγκεκριμένα όταν πρόκειται να στοχοποιήσουν πολιτικούς αντιπάλους... Και όλα αυτά φροντίζουν να τα περιτυλίγουν με διάφορες δήθεν φιλοσοφημένες μπούρδες, υπολείμματα του πέρασματός τους από τη σκεπτόμενη αριστερά της σοβαρότητας και της ευθύνης.


Όταν όμως επιδιώκεις να ασκήσεις πολιτική με μπουρδολογήματα,
άθελά σου τα πυρά δεν στρέφονται στους πολιτικούς αντίπαλους, αλλά στο ίδιο το αφεντικό σου. Ιδού!

Γράφει μεταξύ άλλων στην τελευταία (7 Μαρτίου) ανακοίνωση - βόθρο η
«ενωμένη πόλη» του κ. Κωνσταντάτου:
«Ο κ. Κορτζίδης και η παράταξή του βρίσκεται πλέον σε πανικό...
Όταν ο κ. Κορτζίδης διοικούσε...
Αποτέλεσμα; Το τραγικό δυστύχημα στο Λούνα Παρκ το 2014...
Ο άνθρωπος αυτός, που τότε το πανελλήνιο τον είδε να κρύβεται...
Διαδηλώνει έξω από το Α’ Στάδιο με μερικούς μπαχαλάκιδες και πρωτοπαλίκαρα της παράταξής του, όπως ο κ. Μπουζάκης...
Όταν διοικούσε ο κ. Κορτζίδης με την παράταξή του...
Ο ίδιος ο κ. Κορτζίδης. που δεν παραίτησε κανέναν...
Επιπρόσθετα τολμάει να μιλάει για ήθος, αυτός που...
Κύριε Κορτζίδη, δυστυχώς για εσάς,...
Συνεχίστε λοιπόν τις «διαδηλώσεις» σας, αφού μόνο αυτές γνωρίζετε να κάνετε...
Οσο για τον κ. Μπουζάκη... κλπ κλπ»
Τι απαντάει σε όλα αυτά το στέλεχος της πολιτικής γραμματείας (υπεύθυνος του τομέα συντήρησης) της «ενωμένης πόλης»:

Ζητάει από τον Κωνσταντάτο να βάλει τον εαυτό του στο τραπέζι
Όμως ο κατήφορος των μπουρδολογημάτων δεν σταματάει με τίποτε, όταν κάποιος έχει περάσει από την Αριστερά και τώρα δίνει τα διαπιστευτήριά του απέναντι.

Δεν ενστερνίζεται μόνο τα περί «λαϊκισμού» αφηγήματα του Μητσοτάκη και του Σαμαρά, αλλά χρησιμοποιεί και τους ίδιους χαρακτηρισμούς, τα ίδια επιφωνήματα με την αγία οικογένεια Μουρούτη - Κωνσταντάτου: «Θλιβεροί...», με κεφαλαία, βεβαίως.

Και κατακεραυνώνει το λαϊκό δικαστήριο της
«ενωμένης πόλης» για την ετημυγορία του:
«Οσο για τον κ. Μπουζάκη,... να μάθει "να τιμά τα παντελόνια που φοράει", γιατί είναι πλέον 70 χρονών»...
Δεν περιμέναμε βεβαίως από έναν πρώην αριστερό να αναφερθεί ονομαστικά στη μεταχείριση που επεφύλαξε το λαϊκό δικαστήριο της «ενωμένης πόλης» στον μέχρι χθες σύντροφό του Γιάννη Μπουζάκη:

Δώσε στη δημοσιότητα την περίφημη ανακοίνωση που διάβασες
και θα είσαι αυτός που... τσάκισε τον λαϊκισμό!

Ίσως να το περιμέναμε αν είχε τιμήσει πρώτα τον ίδιον τον πατέρα του, που (αν δεν κάνω λάθος) ήταν και μακρονησιώτης...

ΥΓ: «Κείνο το βράδυ σώπαιναν οι λύκοι γιατί ουρλιάζανε οι άνθρωποι» έγραφε ο Μενέλαος Λουντέμης για τα βασανιστήρια στην εξορία της Μακρονήσου.

Τώρα που ουρλιάζει ο Φίλιππος, σωπαίνουμε εμείς...
Θέλει περισυλλογή άλλωστε για να στήσει κανείς λαϊκό δικαστήριο, εκτός κι αν είναι Καζάκος.
Πέραν τούτου όμως πάθαμε και μια αφωνία που δεν έδωσε και σε εμάς εκείνη την ανακοίνωσή μας που λέει ότι διάβασε...
Μπροστά σε αυτό το λαϊκό δικαστήριο, 
αυτά που οργάνωνε ο Καζάκος ήταν απλά... μαλακίες:

γράφει ο Αερο... πλανος

 

Λόγοι που εκφώνησε ο διάσημος ρήτορας της αρχαιότητας, ο Δημοσθένης, στα χρόνια 351, 342, 341 π.Χ. κατά του βασιλέα της Μακεδονίας Φίλιππου Β'.

Την εποχή αυτή είχε αρχίσει να εξαπλώνεται στην Ελλάδα η μακεδονική κυριαρχία, που απειλούσε την ανεξαρτησία των κρατών - πόλεων και μάλιστα της Αθήνας.

Σκοπός των λόγων του Δημοσθένη ήταν η αναπτέρωση του ηθικού των Αθηναίων και η ανύψωση του εθνικού τους φρονήματος, με στόχο το ξεσήκωμα τους ενάντια στους Μακεδόνες. Στους Φιλιππικούς ο Δημοσθένης, χρησιμοποιώντας όλο του το ρητορικό ταλέντο και την εκφραστικότητά του, όχι μόνο αιτιολογεί τις προτάσεις του για ανοιχτό πόλεμο με το Φίλιππο, αλλά και προβάλλει συγκεκριμένα στρατιωτικά σχέδια για τον τρόπο διεξαγωγής ενός τέτοιου πολέμου.

Υπάρχει κι ένας τέταρτος λόγος, του οποίου όμως η γνησιότητα αμφισβητείται.

2358 χρόνια μετά ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ απάντησε.

Σε αυτήν εδώ την Πόλη, την Πόλη - Κράτος που επί Γιάννη του Πρώτου ΝΙΚΗΣΕ την κρίση, ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ πολιτικό ορφανό του μπάρμπα Φώτη , ξέρετε… αυτού της Αριστεράς (τρομάρα του… που έλεγε και η Γεωργία Βασιλειάδου) με μια βαθυστόχαστη Αριστερή ανάλυση και έναν πραγματικό Φιλιππικό -όχι του ρήτορα Δημοσθένη αλλά δικό του- που εξεφωνησε από πληκτρολογίου ΕΙΠΕ:


«Αιδώς Αργείοι, Θλιβεροί κονδυλοφόροι τούτης δω της πόλης των 143 έργων, καταλάβετε ότι η δύναμη των λαϊκιστών….».


Αλλά οι Λαϊκιστές κονδυλοφόροι ΔΕΝ τρόμαξαν… στον λόγο του Αριστερού Φιλίππου.


Γιατί οι κονδυλοφόροι αυτοί φιλιππάκο της… αριστεράς (με μικρά γράμματα γιατί τετοια είναι η διαδρομή σου) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ.
ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.


Καλησπέρα, στον Αδελφό Φώτιο. (Άσχετο, αλλά έτσι μου ήρθε. Θέλω να πω μια καλησπέρα και την είπα!).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου