Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Ναι δημαρχάρα μου, θα έρθω!... Αυτό το Σάββατο περίμενα για να κλείσω ως αναγνώστρια, πολίτης, γυναίκα και άνθρωπος.

γράφει η Άννα Γκιόκα


Εδώ ο κόσμος καίγεται... Ναι δημαρχάρα μου, ασυζητητί θα είμαι παρούσα στην παρουσίαση του βιβλίου σου!

Όχι, δεν θα απολαύσω τον ελάχιστο ελεύθερο μου χρόνο με την οικογένειά μου, αλλά θα τρέξω να σε αποθεώσω στο νέο σου συγγραφικό εγχείρημα, γιατί η "Ασκητική" του Καζαντζάκη νιώθει μοναξιά στο πάνω πάνω ράφι της βιβλιοθήκης μου κι ο "Έρωτας στα Χρόνια της Χολέρας" θα λάβει επιτέλους την αξία που του πρέπει δίπλα στο νέο σου λογοτεχνικό τέκνο.

Αυτό το Σάββατο περίμενα για να κλείσω ως αναγνώστρια, πολίτης, γυναίκα και άνθρωπος. Δεν πάνε να ψηφίζουνε μνημόνια, ο απαυτός μας να έχει γίνει να, με το συμπάθιο, από τις καλοσύνες που υφιστάμεθα συλλήβδην, άνθρωποι πεθαίνουν, πόλεμοι, αρρώστιες σε δικούς μας ανθρώπους, δράματα και σταυροί που ο καθείς μας σηκώνει σιωπηλά και μαρτυρικά... εσύ το χαβά σου.

Πανηγύρια και γιορτές κάθε τρεις και λίγο. Καλά ξηγιέσαι. Ζεις σε άλλον κόσμο, σε παράλληλο σύμπαν, σε άλλη διάσταση... Εγώ γιατί πρέπει να το παρακολουθήσω όλο αυτό;!!!

Όμορφη η αισθητική ανάπλαση των πάρκων, αλλά προτιμώ την ουσία, με την οποία έχεις πάρει διαζύγιο... Στους διαφημιζόμενα τα μάλα καθαρούς κάδους απορριμάτων ψάχνουν στα σκουπίδια για φαΐ οι συνάνθρωποί μας... Αν δεν το έχεις δει εσύ, το βλέπω εγώ καθημερινά...

ΥΓ: Φιλιά στη Φώφη και στα άλλα τα παιδιά... Κάτι ντομάτες που έχω στο ψυγείο λέω να τις κάνω γεμιστές κι όχι να τις χαλαλίσω στη μάπα των πασοκο-δεξιό αποβρασμάτων και ξερατών.


Σημείωμα του ιστολογίου:
1. Όπως σημειώνει σε σχόλιό της η Άννα Γκιόκα, το μήνυμα στο κινητό της ήταν η αφορμή για την ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο facebook.
2. Η φωτογραφία είναι από την "Τσούχτρα του Ελεύθερου Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης".
Το μήνυμα του κ. Κωνσταντάτου πήγε στο κινητό
συμπολίτη μας, πρόσφατα θανόντα.
Ο εκλιπών... θεώρησε σκόπιμο να απαντήσει με τον τρόπο που βλέπετε στη φωτογραφία. Δεν γνωρίζουμε αν έλαβε ταχυδρομικά και την πρόσκληση, ούτε αν απάντησε ανάλογα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου