Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ελληνικό-Αργυρούπολη : ανοικτή επιστολή Πέτρου Σιδηρόπουλου


Φίλε και φίλη συντοπίτη,

Μετά από μια μακρόχρονη και μεστή παρουσία στα αθλητικά, κοινωνικά και δημοτικά δρώμενα στην πόλη μας, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σου και να σε ενημερώσω ότι εκ μέρους μιας μερίδας ψηφοφόρων και υποψηφίων συγκεκριμένης δημοτικής παράταξης, με πολλά και μεγάλα ΨΕΜΑΤΑ στήθηκε ένας βρώμικος πόλεμος εναντίον μου.

Λασπολογούν και προσπαθούν να δημιουργήσουν με ψέματα μια πλασματική εικόνα με στόχο την προσωπική τους προβολή και παράλληλα της παράταξης που εντάχθηκαν.


Η παραπληροφόρηση και τα ψέματα καθημερινά δίνουν και παίρνουν με σκοπό να με αναγκάσουν να ανοίξω "παρτίδες" έτσι ώστε να πέσω στο ίδιο επίπεδο.

Προσωπικά σε όλους αυτούς θα απαντήσω μετά τις εκλογές και δεν θα τους παρακολουθήσω τώρα, γιατί ποτέ δεν το έπραξα.


Θέλω να πιστεύω ότι ο βρώμικος πόλεμος ξεκίνησε από την ημέρα που δήλωσα ότι στηρίζω τον Χρήστο Κορτζίδη.


Επειδή δεν με απασχολεί η επιλογή των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων άλλων παρατάξεων, έχω την απαίτηση να σεβαστούν τη δική μου επιολογή που θα κριθεί τον Μάιο.


Γι' αυτό λοιπόν τους καλώ να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, όπως αρμόζει στο λειτούργημα που θέλουν να επιτελέσουν προσφέροντας εθελοντικά στην τοπική αυτοδιοίκηση.


Τελειώνοντας κάνω γνωστό ότι είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω κάθε κακοπροαίρετη πρόκληση που θα στοχεύει στη σπίλωση της προσωπικότητάς μου.


Πέτρος Σιδηρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου