Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Μερικές σκέψεις για την επίθεση στον Δήμαρχο

γράφει ο Μίλτος Ευσταθιάδης *
Στην πόλη μας συντελείται εδώ και μια βδομάδα μια απρέπεια, μια μεγάλη ασχήμια, μια ξετσιπωσιά. Μέσα από ένα τραγικό συμβάν που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός μικρού παιδιού που όπως είναι φυσικό μας "πάγωσε" όλους και δημιούργησε εύλογα ερωτήματα, γίνεται μια εκστρατεία στοχευμένης επίθεσης ενάντια στον θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενάντια στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, μια συλληβδήν επίθεση στους εργαζομένους της τοπικής αυτοδιοίκησης και προσπάθεια κατακρεούργησης ενός ανθρώπου, του ίδιου του Δημάρχου αλλά και αντιδημάρχων.

Σαν άνθρωπος, σαν εργαζόμενος του Δήμου που έχει υποστεί δίωξη με κατασκευασμένες μηνύσεις και κατηγορίες με αποτέλεσμα να "χάσω" την δουλειά μου με τον απαράδεκτο Ν. 4093 για 14 μήνες, οφείλω και δικαιούμαι να πάρω θέση. Προσωπικά δικαιώθηκα δικαστικά και έχω γυρίσει στην δουλειά μου, προκύπτουν όμως και εδώ ερωτήματα.. Τι επιπτώσεις είχαν όλοι αυτοί οι συκοφάντες που προσπάθησαν να διαλύσουν την ζωή μου;;;


Τι επιπτώσεις θα έχουν όλοι αυτοί οι συκοφάντες που με μια απίστευτη συχορδία ΜΜΕ-έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, τοπικών παραγόντων, κυβερνητικών παραγόντων και άλλων πολλών, που χωρίς να περιμένουν τα αποτελέσματα της αστυνομικής-δικαστικής-διοικητικής έρευνας έχουν καταδικάσει τον Δήμαρχο σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους τόνους; Πού είναι αυτή τους η ευαισθησία για άλλα συμβάντα στην περιοχή μας; Έχουν κοντή και επιλεκτική μνήμη... Να βοηθήσω λοιπόν να θυμηθούν!!!

Πού είναι το πόρισμα από το ατύχημα στο αεροδρόμιο και τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου με μηχανή σε αγώνες με άδεια της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε;; Την ίδια αντιμετώπιση είχαν τοπικοί παράγοντες στο ατύχημα στις μπασκέτες στον πρώην Δήμο Αργυρούπολης από τις ίδιες αυτές αρχές;; 'Ετσι τους συμπεριφέρθηκε τότε ο σημερινός Δήμαρχος;; Κουβέντα δεν λένε για το κοινωνικό ιατρείο, το κοινωνικό φαρμακείο και τις άλλες δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης που γίνονται στο Δήμο μας.. ΟΧΙ!! Πρέπει να "φύγει", να εξαφανιστεί ο Χρήστος Κορτζίδης!!! Αυτό τους ενδιαφέρει!!!

Είμαι υπερήφανος για τον Δήμαρχο της πόλης μας. Έχουμε δώσει κοινούς αγώνες και θα δώσουμε και άλλους.. Εύχομαι ολόψυχα να σταθεί όρθιος, να αντέξει τα βρώμικα χτυπήματα, να "χτυπήσει" τελευταίος, να βγει ΝΙΚΗΤΗΣ!!
Εύχομαι επιτέλους να πάρουν θέση οι τοπικοί φορείς, τα σωματεία εργαζομένων του Δήμου, όλοι οι άνθρωποι της πόλης που ξέρουν-γνωρίζουν τι είναι και τι πρεσβεύει αυτή η Δημοτική Αρχή με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ελληνικού-Αργυρούπολης και να πάψουν να σφυράνε αδιάφορα!! Να σταματήσουν να συμμετέχουν σε αυτήν την ασχήμια με την δήθεν "ανεξάρτητη" στάση τους.. Το ίδιο και διάφοροι "αριστεροί"...
Ξέρουν αυτοί για ποιους λέω...


Θα πρέπει να πάρει θέση και η Κ.Ε.Δ.Ε.

Δεν περιμένω να ευαισθητοποιηθεί κάποιος εισαγγελέας και να παρέμβει ώστε να σταματήσει αυτός ο βάναυσος φασισμός...
Αυτό προσδοκώ να το κάνει ο λαός μας!!


5 Μαϊου 2014

* υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Νότιου Τομέα με τη Δύναμη Ζωής - Ρένα Δούρου


Ακολουθεί βιογραφικό του Μίλτου (για όσους δεν τον γνωρίζουν)



Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1960, η μητέρα μου και ο πατέρας μου άνθρωποι φτωχοί της δουλείας, της αριστεράς... "Αγράμματοι" αλλά με μεγάλη κοινωνική μόρφωση... Άνθρωποι εκπληκτικοί!

Μένω στο Ελληνικό από το 1960. Από μικρός (1975) μπήκα στο κίνημα και σε διάφορες οργανώσεις (Μ.Ο.Δ.Ν.Ε.) και λίγο αργότερα στην Κ.Ν.Ε. Πολλά χρόνια οικοδόμος και από το 1984 υπάλληλος στον τότε Δήμο Ελληνικού και σήμερα Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης.


Έγινα ευρύτερα γνωστός από τις κινητοποιήσεις του Δήμου για τις ελεύθερες παραλίες, δούλεψα 5 χρόνια στην ελεύθερη παραλία του Δήμου (Αγ. Κοσμά) 2007 - 2012. Διώχθηκα για αυτή μου την δράση και στάση και με τον Ν. 4093 μου επιβλήθηκε αυτοδίκαιη αργία (με κατασκευασμένες κατηγορίες και προκατασκευασμένες μηνύσεις) έχασα την δουλειά μου για 14 μήνες. Δικαιώθηκα δικαστικά και είμαι πάλι πίσω στην δουλειά μου από τον Απρίλη του 2014.

Στη διαδρομή αυτή δεν αισθάνθηκα ποτέ μόνος μου. Είχα την στήριξη της οικογένειας μου , της πλειοψηφίας της Δημοτικής Αρχής, των συντρόφων και συναγωνιστών μου από τον ευρύτερο χώρο της αριστεράς. Πήρα μεγάλη δύναμη και νοιώθω υπερήφανος για όλους αυτούς τους συντρόφους και συναγωνιστές μου.

Αρκετά χρόνια παλεύω με στόχο να μπορέσει η αριστερά να συνεννοηθεί, σε βασικά θέματα, να έχει κοινή δράση... Κάνοντας ένα παραπάνω βήμα σε αυτήν την κατεύθυνση κατεβαίνω υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ και με επικεφαλής την σ. Ρένα Δούρου. Σημαντικός λόγος για αυτή μου την απόφαση είναι και η πεποίθηση και η αντίληψη μου ότι οι εργαζόμενοι και μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν στα κέντρα λήψης αλλά και υλοποίησης των αποφάσεων.

Με τις μικρές μου δυνάμεις θέλω να συμβάλλω στους αγώνες για ελεύθερους χώρους, με ενδιαφέρει να ασχοληθώ και με την διαχείριση απορριμμάτων - ανακύκλωσης κ.λπ. από όποια θέση και να μου ζητηθεί. Μπήκα να δώσω ότι έχω να δώσω και όχι κάτι για να πάρω. Να υπηρετήσω την τάξη μου και τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου