Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ : «Οι “μπράβοι” των 500 ευρώ χτύπησαν τις μανάδες μας»

της Ντίνας Δασκαλοπούλου

Ο 44χρονος γραμματέας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, αρχιμανδρίτης Βασίλειος Βαρβέλης, συντάραξε το ελληνικό Διαδίκτυο με ένα κείμενό του για τις καθαρίστριες. Κάτι παραπάνω ξέρει άλλωστε, αφού -όπως αναφέρει- «η μάνα μου καθαρίστρια, εγώ παιδί κι ανίψι καθαριστριών».

Σίγουρα δεν είναι ο ιερωμένος που έχουμε συνηθίσει: μιλάει μια γλώσσα απλή και καθημερινή, έχει ταξική συνείδηση κι είναι ορκισμένος αντιφασίστας. Αν δεν γνωρίζεις τον αρχιμανδρίτη Βασίλειο Βαρβέλη, νομίζεις ότι πρόκειται μάλλον για ευφάνταστο τρολ. Ευτυχώς για όλους μας, ο 44χρονος γραμματέας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας είναι υπαρκτό πρόσωπο. Από την Παρασκευή, ένα ποστάρισμά του για τις καθαρίστριες κάνει τον γύρο του Διαδικτύου.



Η παρέμβαση


«Η μάνα μου καθαρίστρια, εγώ παιδί κι ανίψι καθαριστριών. Ελαμπαν τα σπίτια που δούλευε 6 μέρες την εβδομάδα και την έβδομη, την Κυριακή, (στην “αργία” της), να καθαρίσει και το δικό μας το σπίτι κι εμάς, να μαγειρέψει ένα πιάτο ζεστό φαγητό, να πλύνει, να απλώσει, να σιδερώσει, να μας αγκαλιάσει και να ξεκουραστεί. Αυτή η μάνα μου!
Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου