Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

'Αντε να βρεις την Ιθάκη με τόσα χρόνια Μύκονο αγαπούλα…

To 2014 με πάει γαμιώντας, γεγονός, αν και κάποιοι θα πουν ότι δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. ;-) Και αναρωτιέμαι αν είναι αυτή η αιτία να αναρωτηθώ μήπως ο ποιητής παρέλειψε να πει πως ο πηγαιμός για την Ιθάκη είναι επίσης στρωμένος για χιλιόμετρα με αγκάθια και ίσως και ορθά κατεψυγμένα αγγούρια για τα συχνά πεσίματα, λολ, ouch! Έπεσα αγαπούλα… Ε σήκω ρε μάνα μου, λέει μια φωνούλα και εγώ σηκώνομαι ο μαλάκας με ματωμένο τον κώλο, ρεζίλι πια! Δε μασάω, ok, ok. Και πάντα υπάρχει αυτή η καταραμένη αισιοδοξία ότι θα γυρίσει και ο τροχός σε άλλη φάση αλλά πότε; Και έχω αρχίσει να κουράζομαι να το παίζω πολιτισμένος και να σιωπώ σφίγγοντας τα δόντια σε σημείο ώστε να με πονάνε. Είμαι στο τσακ να αρχίσω τα γαμωσταυρίδια και να ανεβοκατεβάζω εικονίσματα στις παπαριές που μου συμβαίνουν. Και να χειροδικήσω έχω σκεφτεί αλλά άλλου παπά ευαγγέλιο τούτο. Μπα… Τίποτα δε θα κάνω από αυτά, γιατί απλά δε θα βγει και τίποτα, το ξέρω, είναι από τα ελάχιστα πράγματα που ξέρω. Τελικά σκληρό καρύδι ο άνθρωπος, αντέχει! Και δε του φαίνεται. Εκεί που λέω δε πάει άλλο νασου κι άλλο χτύπημα κάτω από τη ζώνη. Όρθιος ρε! Γαμώ τα γατάκια μου μέσα!

Και έτσι κυλά ο καιρός εις τον μαγευτικό Χολαργό, με τρέλα και κορδέλα. Να κλείσω εισητήρια για Μύκονο ή να κάνω εισαγωγή στο Σινούρη αλήθεια; Το μέγα ερώτημα του καλοκαιριού. Seriously? Ναι ρε, seriouslyότατα! Πως το έλεγε η Βασιλιάδου ρε; I’m very very, μα πως το λέτε εδώ στο Ελλάδα, α ναι, I’m very very χωλοσκασμένος. Αυτό είναι. Οπότε ας πάει και το παλιάμπελο δε νιάζομαι σταλιά. Mykonos it is! Όσο για την Ιθάκη να πάει να γαμηθεί μέχρι Σεπτέβρη αγαπούλα, ακούς; Η γοητεία της πτώσης είναι το καινούργιο μου παραμύθι και αγαπώ το τρελά. Οπότε αφού πέφτω που πέφτω ας πέσω glamorous way, μεταξύ μοχίτο και καπιρίνια, ανάμεσα στο έτσι και το φεύγα, μεταξύ αισθήσεων και παραισθήσεων. Να γίνω λίγο τσιριμπίμ τσιριμπόμ ρε αδελφέ, να κλείσω το ρημάδι το μυαλό για λίγο, με λόλανε! Να που έβγαλα μια άκρη! Τρέχω στο γιατρό να μου συνταγογράψει μια γραψαρχιδίνη και όποιος αντέξει.

bye bye love, bye bye happiness.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου