Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Βασιλική Τρουφάκου: Ενζενί στο «Κάτω Παρτάλι»,νεράιδα στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Σκοτάδι. Γύρω από μια λίμνη. Θεατές γεμίζουν τα καθίσματα σε αυτό το καλοκαιρινό θέατρο στη Λίμνη της Βουλιαγμένης. Πίσω από τα βράχια εμφανίζεται μια κοπέλα με χαρακτηριστικό, διαπεραστικό μπλε βλέμμα. Η «Νεράιδα». Η Βασιλική Τρουφάκου μας μιλά για την αναγνωρισιμότητα, την τηλεοπτική επιτυχία, τις καλοκαιρινές διακοπές, το πτυχίο του Πολυτεχνείου, την πλατεία της Νέας Σμύρνης και τα κακόβουλα σχόλια.

Αλήθεια, πόσο διαφορετική είναι η ζωή της τον τελευταίο χρόνο μετά τη συμμετοχή της στο σίριαλ «Κάτω Παρτάλι»; «Μη φανταστείς τεράστιες διαφορές. Σίγουρα υπήρξαν κάποιες αλλαγές, αλλά η μετάβαση είναι ομαλή. Αλλωστε είναι ακόμη σχετικά νωρίς. Η σειρά ξεκίνησε να προβάλλεται τον Φλεβάρη. Πλέον πρέπει να οργανώνω πιο συστηματικά το πρόγραμμά μου. Παλιότερα ήταν διαφορετικά. Με σιγουριά μπορώ να πω ότι ήταν μια θετική εμπειρία. Οικονομικά; Σαφέστατα το ζήτημα του βιοπορισμού είναι ακόμη υπαρκτό. Ισως δεν νιώθω πλέον μεγάλη ανασφάλεια. Δεν υπάρχει η σεζόν της ανεργίας. Βλέπεις στην Ελλάδα δεν υπάρχουν συμβόλαια και προκαταβολές όταν συζητάς μια δουλειά, δίνεις απλώς τον λόγο σου. Μπορεί να έχεις ήδη αρνηθεί τρεις προτάσεις, να συμφωνήσεις για έναν ρόλο και τελικά να μείνεις χωρίς δουλειά. Ωστόσο δεν συνέβη κάτι τόσο συγκλονιστικό στην οικονομική μου κατάσταση. Σίγουρα όμως ανησυχώ λιγότερο», εξηγεί.


Αραγε αναγκάστηκε ποτέ να δεχτεί έναν ρόλο επειδή οι οικονομικές απολαβές ήταν συμφέρουσες; «Είμαι τυχερή, όλες οι δουλειές που έκανα μου άρεσαν. Δεν είναι μια εύκολη επιλογή. Κάποιες φορές είναι σκληρή στάση ζωής. Απαιτεί πίστη και επιμονή. Ξέρεις, οι ηθοποιοί επιλέγουν τους ρόλους τους βασιζόμενοι σε μια τριπλέτα. Συζητούν τις προτάσεις που τους αφορούν καλλιτεχνικά, τον ρόλο που θα τους βοηθήσει, θα τους προχωρήσει ως ηθοποιούς, και τη δουλειά που θα τους αποφέρει χρήματα. Εννοείται, μου έχει συμβεί να δουλέψω σε κάτι που όντως με αφορούσε ως ηθοποιό, το θεώρησα δημιουργικό, αλλά δεν είχε καμία βιοποριστική προοπτική. Δεν μεταφράστηκε ποτέ σε χρήματα», επισημαίνει. Πώς βρέθηκε όμως μια ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου να σπουδάζει πολιτικός μηχανικός στο Πολυτεχνείο; «Οι άνθρωποι είμαστε περισσότερα από ένα πράγματα. Θα έλεγα πως έγινε λίγο τυχαία, ως αποτέλεσμα της σχολικής διαδρομής μου. Ναι, ήμουν σε όλη την πορεία καλή μαθήτρια. Μου αρέσει η σχολή, μου έχει ανοίξει μια πόρτα για κάποιον λόγο, τελικά το κάνω πολύ κέφι και θα το πάρω το πτυχίο». Ως ηθοποιός πιστεύει ότι έχει φτάσει στον προορισμό της, έχει καταφέρει αυτό που θέλει από τότε που τελείωσε τη σχολή, το 2008; «Δεν ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ να πω κάτι τέτοιο. Είναι ένα συνεχές work in progress το επάγγελμά μας. Ζωντανό. Μικρά βήματα κάνω από τότε που εμφανίστηκα στην “Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων” του Βασίλη Μαυρογεωργίου μέχρι τον περσινό ρόλο μου στον “Αρχιμάστορα Σόλνες”. Δεν μπορείς να πεις ότι φτάνεις κάπου. Οι ανάγκες ενός ηθοποιού αλλάζουν κάθε χρόνο», απαντά.

Ο ρόλος της Νεράιδας που ερμηνεύει φέτος το καλοκαίρι, ενός πλάσματος που ακολουθεί μόνο τις επιθυμίες του, πόσο της ταιριάζει; «Και καθόλου να μη σου ταιριάζει ένας ρόλος η δουλειά του ηθοποιού είναι να βρει τον τρόπο να γίνει κομμάτι του εαυτού του. Μιλάμε για ένα πλάσμα ανυπάκουο, που λειτουργεί μόνο με την επιθυμία και το ένστικτο. Την είχα ανάγκη αυτή τη συνάντηση. Με το που διάβασα το κείμενο ενθουσιάστηκα». Ο συγκεκριμένος ρόλος προκάλεσε έναν κάποιο θόρυβο -ανεπιθύμητο μάλλον για την ίδια- γύρω από τη Βασιλική. «Θα προτιμούσα να μην το σχολιάσω», λέει αναφορικά με τη συζήτηση που δημιουργήθηκε
γύρω από την ημίγυμνη εμφάνισή της σε σκηνή της παράστασης. Πόσο την ενοχλεί όταν ασχολούνται με την προσωπική ζωή της; «Θεωρώ ότι κάποιων η προσωπική ζωή παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από κάποιων άλλων. Είναι λογικό όταν εκτίθεσαι ο κόσμος να θέλει να μάθει περισσότερα πράγματα για σένα. Ανάλογα βέβαια και με την ιδιοσυγκρασία κάθε ηθοποιού θα γράφονται κάποια πράγματα. Εξαρτάται από τον καθέναν πώς θα το χειριστεί και πόσο άνετα νιώθει να μιλήσει για κάτι τέτοιο. Προσωπικά δεν έχω νιώσει την ανάγκη να μιλήσω για τη σχέση μου. Αλλωστε δεν έχω καμία σούπερ διάσημη σχέση, αν κυκλοφορούσα με τον Μπραντ Πιτ θα μιλούσα. Δεν έχω κάτι να πω τώρα. Μου φαίνεται λίγο περίεργο να πρέπει να κάνεις update λες και είσαι στο Facebooκ όταν μιλάς σε δημοσιογράφους για την προσωπική σου ζωή».

Πώς σχεδιάζει να περάσει φέτος τις ολιγοήμερες καλοκαιρινές της διακοπές; «Στη Λακωνία, στο χωριό, οικογενειακά. Θα ξεκλέψω κάποιες μέρες για να πάω σε ένα νησί, μακριά από κάθε θόρυβο. Θα πάω στην Κάρπαθο, είναι ο τόπος καταγωγής της μητέρας μου. Μου αρέσει να βλέπω μια αυθεντικά παραδοσιακή Ελλάδα. Φεύγω σαν την κυνηγημένη από την Αθήνα όποτε μπορώ. Αν και λατρεύω την πλατεία της Νέας Σμύρνης. Να παίρνω παγωτό μηχανής και να βουτώ τα πόδια μου στο σιντριβάνι λες και είμαι θεία». Την περιμένει δύσκολος χειμώνας; «Θέλω να δουλέψω πολύ και κυρίως να δουλέψω καλά. Σίγουρα θα είμαι στο “Κάτω Παρτάλι”, στην παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου “Εντα Γκάμπλερ” με τη Δήμητρα Ματσούκα, την Κωνσταντίνα Μιχαήλ, τον Ακύλλα Καραζήση και τον Γιάννη Στάνκογλου και συζητώ και κάτι ακόμη». Με τόσο βεβαρυμένο πρόγραμμα βρίσκει καθόλου χρόνο για να ξεκουραστεί; «Πάντα βρίσκω. Με έναν μαγικό τρόπο».

Πηγή: geitoniamou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου