Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Ο ελκυστικός άνεργος

Για άνεργο περισσότερο "ελκυστικό" στην αγορά εργασίας έκανε λόγο ο υφυπουργός Εργασίας, αναφερόμενος σε προγράμματα κατάρτισης ανέργων, με πρακτική άσκηση στον ιδιωτικό τομέα, με 380 ευρώ μικτές αποδοχές.
 
Ο ελκυστικός άνεργος - εν δυνάμει όλοι μας - και υποψήφιος ελκυστικός εργαζόμενος είναι:

  • Απελπισμένος, εξαθλιωμένος, φτωχοποιημένος, εξαναγκασμένος να υπογράφει άθλιες ατομικές συμβάσεις, να ανέχεται αμοιβές πείνας και συνθήκες και όρους εργασίας ευτελισμού και ντροπής.
  • Αναγκασμένος να εργάζεται για να πληρώνει τους φόρους "αναπνοής", αδυνατώντας να καλύψει από την εργασία που του προσφέρεται τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες.
  • Μονίμως απειλούμενος από την απόλυση και τη γνωστή ρήση του αφεντικού "περιμένουν άλλοι 500 στην ουρά, αν δε σ' αρέσει".
  • Ο ελκυστικός άνεργος είναι απόλυτα αναλώσιμος στην κρεατομηχανή του καπιταλισμού και επιθυμούν να είναι απόλυτα υποταγμένος. Χωρίς οποιαδήποτε πρόθεση και περιθώριο να διεκδικήσει εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματα. Χωρίς συνειδητοποίηση. Χωρίς αντίρρηση. Χωρίς πρόσωπο. Ένα γρανάζι.
"Κι εκεί στο πόστο μου σκυφτός
ξεχνάω τη μιλιά μου
είμαι το νούμερο οχτώ
με ξέρουν όλοι με αυτό
κι εγώ κρατάω μυστικό
ποιο είναι τ’ όνομά μου"
Η φάμπρικα: γραμμένο το 1974


Πηγή: vathiprasino.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου