Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Η Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης για τη δημοτική συγκοινωνία

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 8ης Οκτωβρίου, ο εισηγητής της Δημοτικής Συνεργασίας Ελληνικού-Αργυρούπολης για το θέμα της δημοτικής συγκοινωνίας, Τάκης Κοροβέσης, τοποθετούμενος ανέφερε τα εξής:
1. Είμαστε θετικοί στη δημιουργία τοπικής συγκοινωνίας. Ως διοίκηση καταπιαστήκαμε με το θέμα. Σχεδιάσαμε προτάσεις εναλλακτικών διαδρομών και ζητήσαμε από τον ΟΣΥ και μας έστειλε υπόδειγμα προγραμματικής σύμβασης. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας για την έκδοση άδειας απαιτεί οικονομοτεχνική μελέτη την οποία δεν προλάβαμε να κάνουμε.
2. Η μετακίνηση των πολιτών με δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς είναι δημόσιο αγαθό το οποίο υποβαθμίζεται από τις περικοπές στο προσωπικό και στα συγκοινωνιακά μέσα.  
Ο σχεδιασμός που κάνει μια δημοτική αρχή θα πρέπει να παίρνει υπόψη της την επιδίωξη της κυβέρνησης να μεταφέρει ευθύνες της κεντρικής διοίκησης στους δήμους οι οποίοι βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση και δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις ήδη υπάρχουσες αρμοδιότητές τους. 
Η εξυπηρέτηση των τοπικών αναγκών θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με τη βελτίωση του δρομολογίου και της συχνότητας ορισμένων από τις 29 λεωφορειακές γραμμές που διασχίζουν το δήμο μας. Σήμερα, υπό το πρίσμα των νέων περικοπών που σχεδιάζει ο ΟΣΥ γίνεται αντιληπτός ο λόγος της σταθερής άρνησής του στις προτάσεις της διοίκησής μας για βελτίωση της γεωγραφικής κάλυψης του δήμου μας.
3. Η διοίκηση φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο την έγκριση μιας προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΣΥ για την ενοικίαση δύο λεωφορείων μέχρι τέλος του 2014 και ενός τρίτου το 2015, χωρίς ωστόσο να είναι γνωστά και να συζητηθούν από το δημοτικό συμβούλιο τα δρομολόγια, το κόστος λειτουργίας τους (καύσιμα, συντήρηση, ασφάλιση), το προσωπικό που θα εργαστεί και πώς θα εξασφαλιστεί από το δήμο, οι μέρες και οι ώρες λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας. Κατανοούμε ότι πρόκειται για μια προσπάθεια η οποία είναι πιλοτική και θα αναπροσαρμοστεί στην πορεία εφαρμογής της. Ωστόσο λείπουν σοβαρές παράμετροι για να μπορέσει να αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο. Άλλωστε δεν αρκεί να ενοικιαστούν δύο λεωφορεία τα οποία θα κάθονται μέχρι να λυθούν όλα τα παραπάνω, ώστε να κατατεθεί σχετική οικονομοτεχνική μελέτη που απαιτείται για την έκδοση άδειας λειτουργίας χωρίς την οποία δεν μπορεί να ξεκινήσει η δημοτική συγκοινωνία. Προτείνουμε την αναβολή του θέματος και την εισαγωγή του το συντομότερο δυνατό συνοδευόμενο από την αναγκαία οικονομοτεχνική  μελέτη.
Πηγή: dsellar.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου