Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη: Παράλογα πρόστιμα που δεν θα εισπραχθούν ποτέ…

Έπεσαν... καμπάνες χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης που συζήτησε την επιβολή προστίμων σε επαγγελματίες οι οποίοι ρύπαναν την πόλη με αφίσες και άλλα διαφημιστικά μέσα.

Ο ίδιος ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, μιλώντας για τις σοβαρές περιπτώσεις όπου βεβαιώθηκαν μεγάλα ποσά, παραδέχτηκε ότι πρόκειται για επιχειρήσεις που δεν υπάρχουν πλέον και ότι οι υπηρεσίες του Δήμου δεν θα μπορέσουν να εισπράξουν τέτοια ποσά, που σε μία περίπτωση ξεπερνά τα 200.000 ευρώ.

Για να γίνει κατανοητό πόσο αυστηρό είναι το νομικό πλαίσιο και η Κανονιστική Απόφαση του Δήμου που ισχύει, αρκεί να αναφέρουμε ότι μόλις μία αφίσα ή ένα φυλλάδιο που θα καταγραφεί από τις δημοτικές υπηρεσίες ότι ρυπαίνει, κοστίζει σε αυτόν που ρυπαίνει 1.467 ευρώ!

Ο πολλαπλασιασμός οδήγησε σε τρελά ποσά.

Μια ταβέρνα στον Υμηττό (το «Νέο Κάστρο») χρεώθηκε πρόστιμο 38.142 ευρώ για 26 παράνομες αφίσες.

Ένα ενεχυροδανειστήριο στη Βούλα (Νικόλαος Μιχαηλίδης) που έβαλε σε παρ μπριζ αυτοκινήτων 95 φυλλάδια το 2011 πήρε πρόστιμο 139.465 ευρώ.

Το κέντρο διασκέδασης που έχει κλείσει πλέον Sirocco’s πιάστηκε να έχει αναρτήσει 130 παράνομες αφίσες και πήρε πρόστιμο 190.710 ευρώ.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία (το 2012) του μπαρ Mojito Bay που λειτουργεί ακόμη αλλά υπό διαφερετική ιδιοκτησία, χρεώθηκε χθες συνολικά 202.498 ευρώ πρόστιμα για παράνομες αφίσες.

Τέλος, ο Δήμος Λαυρεωτικής και το νομικό του πρόσωπο «Θορικός» που έβαλε αφίσες στα 3Β το 2012 για μια συναυλία των Φίλιππου Πλιάτσικα και Ελονώρας Ζουγανέλη πήρε πρόστιμο 52.740 ευρώ.

Οι αποφάσεις ελήφθησαν όλες κατά πλειοψηφία, με τον Θάνο Ματόπουλου της Ριζοσπαστικής Κίνησης Πολιτών να ψηφίζει «λευκό». Τις επιφυλάξεις του για τα πρόστιμα - βαρίδια σε επαγγελματίες που στενάζουν στην κρίση εξέφρασε ο αντιδήμαρχος Παναγιώτης Σωτηρόπουλος, ο οποίος ψήφισε σποραδικά «λευκό».

Ένα πρόβλημα με τα πρόστιμα που δεν φαίνεται εύκολα είναι ότι τα αναμενόμενα αυτά έσοδα θα εμφανιστούν στον  προϋπολογισμό του Δήμου λογιστικά αλλά ποτέ δεν θα εισπραχθούν.

Ένα επιπλέον συμπέρασμα από την ιστορία αυτή είναι ότι αυτό που φαίνεται ως φτηνή διαφήμιση (φυλλάδια – αφίσες) μπορεί να αποβεί οικονομικά καταστροφικό για έναν επαγγλματία ή μια επιχείρηση.

Πηγή: 3vita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου