Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Αποχωρεί ο Φώτης Θανέλλας από τον πάγκο του Κυανού Αστέρα Βάρης

Για τελευταία φορά ο Φώτης Θανέλλας βρέθηκε στον πάγκο του Αστέρα Βάρης στο παιχνίδι με τον Ηρόδοτο, καθώς αποφάσισε να αποχωρήσει από την τεχνική ηγεσία της ομάδας.

Η παραίτηση Θανέλλα είναι
ξαφνική και ο ίδιος άφησε αιχμές, λέγοντας «προσωπικοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν να ξαναπροπονήσω το Αστέρι. Άλλωστε, όταν δεν το κάνω όπως θέλω εγώ, τότε πιθανόν δεν έχει και καμία αξία».

Η δήλωση Θανέλλα:
«Ευχαριστώ όλη την οικογένεια του Αστέρα Βάρης για τη ζεστή αγκαλιά που απόλαυσα περισσότερο από ένα χρόνο. Ευχαριστώ την διοίκηση, τον κόσμο, τους συνεργάτες μου και τους ποδοσφαιριστές μου για την αγάπη τους. Προσωπικοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν να ξαναπροπονήσω το Αστέρι. Άλλωστε, όταν δεν το κάνω όπως θέλω εγώ, τότε πιθανόν δεν έχει και καμία αξία. Καλή συνέχεια στον Ηρόδοτο και στην προσπάθειά του. Συγχαρητήρια επίσης στο «Διαμάντι» προπονητή του. Αγάπη σε όλους και καλή Ανάσταση».
Πηγή: 3vita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου