Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

«Εγώ είμαι με τα συμφέροντα; Εγώ είμαι ο διαπλεκόμενος;»... αναρωτήθηκε ο δήμαρχος

«Εγώ είμαι με τα συμφέροντα; Εγώ είμαι ο διαπλεκόμενος;» είχε διερωτηθεί ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γ. Κωνσταντάτος, σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου όπου συζητήθηκε το ζήτημα της αξιοποίησης του αεροδρομίου του Ελληνικού από τη Lamda Development συμφερόντων Λάτση.

Η Νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ είχε εκφράσει τη διαφωνία της με την αξιοποίηση του Ελληνικού διατηρώντας τη θέση για μετατροπή της έκτασης σε μητροπολιτικό πάρκο.


Ο δήμαρχος, επιτιθέμενος στη Νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ, εμφανίστηκε αναφανδόν υπέρ της αξιοποίησης από τη Lamda Development λέγοντας πως «αν τον καλούσαν να διαχειριστεί την έκταση, ίσως να το έκανε και καλύτερα».


Πολλές φορές οι σχέσεις μεταξύ αιρετών και επιχειρηματιών δεν είναι τόσο εμφανείς.

Ωστόσο, κατάπληξη προκαλεί το γεγονός ότι, ενώ ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης αναζητούσε χορηγό για επισκευή δημοτικού κτηρίου, η Lamda Έργα Ανάπτυξης Α.Ε. (100% θυγατρική της Lamda Development) ήταν πρόθυμη να αναλάβει το κόστος 26.998,50 ευρώ...



Η.Β.

Πηγή: www.avgi.gr

Διαβάστε ακόμη:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου