Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Πρώτη η Ελληνικιώτισσα Αριάδνη Χόρτη στο Κύπελλο Ελλάδας στην Τοξοβολία

Νικήτρια αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Κύπελλο Ελλάδας στην Τοξοβολία η Ελληνικιώτισσα Αριάδνη Χόρτη στους αγώνες που έγιναν στο Ναύπλιο.

Η Αριάδνη έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό της στο facebook:

"Νικήτρια του Ελληνικού Κυπέλλου, δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!
Ήταν μια πολύ δύσκολη και αγχωτική χρονιά. Δυστυχώς, δεν κέρδισα μια συμμετοχή για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο, αλλά είμαι χαρούμενη για τις νέες μου εμπειρίες.

Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου και τους φίλους για τη συμπαράστασή τους, ειδικά η μητέρα μου (Αικατερίνη Χόρτη) που ήταν στο πλευρό μου και για όλες τις θυσίες που έκανε για να με βοηθήσει στο όνειρό μου.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Ομάδα Θεάτρου 08-Θεατροπαρέα 08 για την υποστήριξη κατά τις προσπάθειές μου.

Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Filippo Clini που με βοήθησε και -πάνω απ' όλα- γιατί με εμπιστεύθηκε και με έκανε να πιστέψω στον εαυτό μου!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!! Τα λέμε την επόμενη σεζόν!"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου