Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Για τον άνδρα

της Δώρας Μακρή

Κοτζάμ παγκόσμια ημέρα για τον άνδρα είχαμε και δεν ενημέρωσε κανείς πια; Επιπλέον δεν ξέρω αν φταίει το ότι έχω κόρη αλλά αυτό το "ο άνδρας είναι παιδί" γιατί το λέτε συνέχεια; Ποτέ μου δεν είδα κανέναν άντρα ως παιδί. Δεν είμαστε μάνες τους κι αυτοί λωλά παιδιά μας. Άλλο πράγμα είμαστε.

Έχετε προσέξει πώς τους καταντάτε; Χρησιμοποιώ δεύτερο πληθυντικό γιατί ποτέ δεν θα άντεχα να μένω με έναν καταντημένο άντρα που θα τον είχα οδηγήσει εγώ εκεί. Διότι ρωτάς έναν παντρεμένο "τί ώρα είναι;" και σου λέει "μισό λεπτό να ρωτήσω τη γυναίκα μου!" Σας αρέσει αυτό το πράγμα αγαπημένες μου; Εμένα καθόλου.

Αφήστε τους ήσυχους με το τετράπτυχο φαΐ-σεξ-ύπνο-αθλητικά (εναλλάξ με την πολιτική) και θα ζήσετε καλύτερα. Μέχρι εκεί φτάνουν και είναι ικανοποιημένοι. Είμαστε διαφορετικές αλλά όχι απαραίτητα καλύτερες. Ας μην μπερδευόμαστε.

Και τέλος εκείνοι έχουν γραμμική πορεία κι εμείς διακλαδωτή. Ε, και; Η ουσία είναι να γουστάρουμε να είμαστε μαζί τους και να αλληλοθαυμαζόμαστε, να σεβόμαστε και να αγαπάμε.

Το μυστικό: να αγαπάμε επίσης τη μάνα τους και η ζωή μας θα είναι τέλεια, ακόμα κι αν αυτοί δεν αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει. Η δική τους σχέση με τη μάνα τους είναι πρόβλημά τους, όχι δικό μας, και την κυρία αυτή την τιμάμε διότι μας παραχώρησε έναν τύπο που γουστάρουμε. Αν είναι βλαμένη τότε δεν μπλέκουμε μαζί του γιατί θα αποδειχθεί προβληματικός. Άρα για να μείνουμε με κάποιον, πρώτα γνωρίζουμε τη μάνα του και μετά αποφασίζουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου