Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Δυσάρεστη έκπληξη η απόφαση της διοίκησης Κωνσταντάτου να καταργήσει την αίθουσα χορού στο ισόγειο του Δημοτικού Ωδείου επί της οδού Κύπρου και να τη μετατρέψει σε αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού
συμβουλίου.

Υπήρχαν και άλλες λύσεις που θα μπορούσαν να εξεταστούν ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή της ειδικά διαμορφωμένης για χορό αίθουσας (με ειδικό ξύλινο πάτωμα και καθρέπτες) η οποία αδιάλειπτα από το 2009 μέχρι και σήμερα φιλοξενεί τα Τμήματα Σύγχρονου Χορού, και εκθέσεις εικαστικών, κεντήματος μηχανής και άλλες πολιτιστικές δράσεις.


Στον ίδιο χώρο υπάρχει και το πλούσιο βεστιάριο του δήμου που εξυπηρετεί τα σχολεία και τα τμήματα του δήμου με ρούχα για διάφορες εκδηλώσεις αλλά και για το Καρναβάλι.


Η κατάργηση της αίθουσας προκαλεί συναισθηματική ένταση καθώς η ιστορία της είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το Ωδείο στα σχέδια του οποίου προβλέφθηκε – από την εποχή του αείμνηστου Γιώργου Μιχαλακέα - γιατί η μουσική ολοκληρώνεται όταν γίνεται έμπνευση για κίνηση.


Σίγουρα το δημοτικό συμβούλιο χρειάζεται έναν καλύτερο χώρο για να συνεδριάζει. Κατά πόσο όμως η κατάργηση μιας ειδικά διαμορφωμένης αίθουσας όπως αυτή, με ιστορία και χρηστικότητα, είναι η καλύτερη λύση;


Και πόσο το «βασάνισε» η διοίκηση Κωνσταντάτου πριν οριστικά καταλήξει σε αυτή την απόφαση; Για ποιους λόγους απέρριψε άλλες εναλλακτικές λύσεις όπως η ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα συνεδριάσεων δημοτικού συμβουλίου στο Ελληνικό ή το κτήριο του δήμου στο Ιμέρας;


Η επιλογή να καταστραφεί ένας όμορφος χώρος πολιτισμού που τόσο ανάγκη έχουν οι δημότες μας δεν είναι η σωστότερη και φέρνει το δημοτικό συμβούλιο που είναι όργανο διοίκησης του δήμου με σκοπό την ανάπτυξή του, στην άβολη θέση του αρνητή ενός δημιουργήματος που κάποιοι παλαιότεροι πάσχισαν να φτιάξουν για την ανάταση του πολιτισμού.

Πηγή: dsellar.blogspot.gr
 

Για τις εκλογικές δαπάνες της: Τι δεν καταλαβαίνουν στην "Ενωμένη πόλη";

Δρυμεία κριτική ασκεί η Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης στν "Ενωμένη Πόλη" για τον τρόπο που η τελευταία χειρίστηκε και δημοσιοποίησε τις εκλογικές δαπάπανες της. Ολόκληρο το κείμενο:

Οφείλατε να ενημερώσετε
τους δημότες για τις εκλογικές σας δαπάνες αναρτώντας τις μέχρι και την 25η Μαΐου στην ιστοσελίδα του δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης και στο Διαφάνεια του Υπουργείου Εσωτερικών. Δεν το κάνατε.


Παραπληροφορήσατε τους δημότες καταχωρώντας μετά τις εκλογές στο Διαφάνεια το απίστευτο ποσόν των 4.426 € ως εκλογικές σας δαπάνες.


Ομολογείτε ότι άλλο ποσό δηλώσατε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση χωρίς να το αναφέρετε.


Και μας εγκαλείτε που ταράξαμε τη μακαριότητα και την κομπορρημοσύνη σας;  Η αλαζονεία σας είναι τόσο μεγάλη που δεν αναγνωρίζετε στους δημότες και σε εμάς το δικαίωμα να γνωρίζουμε τις πραγματικές εκλογικές σας δαπάνες;


Στο εαυτό σας όμως παραχωρείτε το δικαίωμα της συκοφαντίας.


Ο κ. Τσαρπαλής έγραψε ότι η παράταξή μας δαπάνησε 100.000 € ενώ δήλωσε μόνο 54.000 € στις εκλογές του 2010 και αναρωτήθηκε για τη νομιμότητα του ταμείου μας.



Όλοι εσείς λοιπόν της Ενωμένης Πόλης, οι νομιμόφρονες, οι «τάξις και ηθική» θα κάνετε τον κόπο να εξηγήσετε σε όλους εμάς το εκλογικό σας ταμείο;


Ο κ. Τσαρπαλής μπορεί να εξηγήσει το ποσό των 0 € που δήλωσε ως εκλογικές δαπάνες; Τα άλλα στελέχη σας μπορούν να εξηγήσουν το ίδιο;


Περιμένουμε. Όχι μόνο εμείς. Και τα καφενεία.
Σχετικά δείτε και εδώ.
 
Πηγή: dsellar.blogspot.gr

Η καλλονή από τη Σουηδία… «ξαναχτυπά»: Ο Έλληνας δεν είναι τεμπέλης…

...γράφει στο βιβλίο της η Σουηδή δημοσιογράφος που μάγεψε κατά τη διάρκεια συνέντευξης του Αλέξη Τσίπρα!

Η Σουηδή καλλονή δημοσιογράφος Κάισα 'Εκις 'Εκμαν είχε καταφέρει να τραβήξει επάνω της
όλα τα βλέμματα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής συνέντευξη που πήρε από τον Αλέξη Τσίπρα.

Σήμερα η πανέμορφη 34χρονη κοπέλα, αναλαμβάνει να αποκαταστήσει την εικόνα που έχουν οι Ευρωπαίοι για τους Έλληνες, μέσω ενός βιβλίου αφιερωμένου ακριβώς σε αυτό.


Μέσα σε 405 σελίδες, το βιβλίο που φέρει τον τίτλο «Κλεμμένη Άνοιξη» επιχειρεί να αποκαταστήσει τη φήμη των Ελλήνων.

Στο βιβλίο της η Έκμαν, που είναι συνεργάτιδα μιας από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Σουηδίας, την «Dagens Nyheter», αναφέρεται και στον Αλέξη Τσίπρα, στον Γιώργο Παπανδρέου, στους Έλληνες «Αγανακτισμένους» αλλά και τους αστέγους της Αθήνας, δίπλα στους οποίους έζησε και κατέγραψε τις ιστορίες τους.
 
Ο σκοπός της, όπως αναφέρει η ίδια ήταν να καταρρίψει το διαδεδομένο στην πατρίδα της και ευρύτερα στον ευρωπαϊκό βορρά, μύθο του τεμπέλη Έλληνα: εκείνου που δουλεύει ελάχιστα, που ρεμβάζει πίνοντας καφέ και ούζο, που βγαίνει νωρίς στη σύνταξη.

Από το βιβλίο της Σουηδής, που υποστηρίζει όσο λίγοι τους Έλληνες, δεν λείπουν και τα στοιχεία: Στις 42,2 εργατικές ώρες, αναφέρει, έχει καταμετρηθεί η μέση εβδομαδιαία εργασία στη χώρα μας, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι στις 37,4 ώρες και στη Σουηδία, ακόμη χαμηλότερα, στις 36,5 ώρες (στοιχεία Eurostat και ΟΟΣΑ).



Πηγή: sknews.gr

Ελληνικό-Αργυρούπολη: εκδήλωση - προβολή - μουσική - κοινωνική κουζίνα στο "βλαστό" την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου


“Ο μαύρος επιβάτης” - “Schwarzfahrer”

Καταδίκη του καθημερινού ρατσισμού μέσα από μια ιστορία σε ένα τραμ. Η δεκάλεπτη ταινία του γερμανού σκηνοθέτη Pepe Danquart, Schwarzfahrer (μεταφραζεται ως “λαθρεπιβάτης”, όμως κατά λέξη σημαίνει “μαύρος αναβάτης”) βραβεύτηκε με το Oscar καλύτερης ταινίας μικρού μήκους το 1993.


Η ταινία ξεκινά με μια γνώριμη για τα ελληνικά δεδομένα σκηνή: ένας νεαρός μαύρος μπαίνει σε τραμ, μια ηλικιωμένη γυναίκα αρχίζει να του φαίρεται άσχημα και, μονολογώντας, προσβάλλει συνεχώς τόσο τον ίδιο όσο και τους υπόλοιπους μετανάστες στο βαγόνι. Οι επιβάτες παρακολουθούν σιωπηλοί τα γεγονότα. Στο τέλος, ο νεαρός θα πάρει την εκδίκησή του…

Σκηνοθεσία: Pepe Danquart
Σενάριο: Pepe Danquart
Παίζουν: Paul Outlaw, Senta Moira
Παραγωγή: Dr. A. Kitzler
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ciro Cappellari



Πηγή: koinonikokafeneio.gr