Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο «ζωντανεύει» ποτά και τρόφιμα, με εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας

Διαδραστικές εφαρμογές, επαυξημένης πραγματικότητας, επιχειρούν οι φοιτητές του τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας, του Ιονίου Πανεπιστημίου, προκειμένου να βοηθήσουν επιχειρήσεις να αναπτύξουν νέες καμπάνιες διαφήμισης για τα ελληνικά προϊόντα, με στόχο το ελληνικό τρόφιμο και ποτό να «ζωντανεύει» στα χέρια του καταναλωτή.

Ομάδες φοιτητών, κάτω από την ακαδημαϊκή καθοδήγηση του Δρ. Γιάννη Δεληγιάννη, επίκουρου καθηγητή στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, αφού αρχικά πειραματίστηκαν με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, υλοποιώντας ατομικά μικρές εφαρμογές, στη συνέχεια οργανώθηκαν σε ομάδες.


Υπό τη δημιουργική επιμέλεια του υποψηφίου διδάκτορα του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας, Γιώργου Νικόπουλου και με την επιχειρηματική καθοδήγηση της εταιρείας marketing του Γιώργου Τσίλη, υλοποίησαν καινοτόμες διαδραστικές καμπάνιες επαύξησης ελληνικών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς, τα οποία βρίσκει κανείς κυρίως σε αγορές του εξωτερικού, αλλά και σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα.

«Η τεχνολογία της επαύξησης σχεδιάζεται και υλοποιείται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η αναγνώριση της συσκευασίας κάθε προϊόντος, με τη διασύνδεση του εκάστοτε περιεχομένου προώθησης πολυμέσων με αυτό. Καθώς κάθε προϊόν έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, καινοτομία και ανάγκες προβολής, η προώθηση είναι μοναδική και σχεδιασμένη, έτσι ώστε να ταιριάζει απόλυτα στα χαρακτηριστικά του, συνδυάζοντας διαδραστικές δράσεις προώθησης, με χρήση όπως βίντεο, animation, αφήγησης, ήχων, παιχνιδιών και πληροφοριών για άμεση χρήση από τον χρήστη» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο επίκουρος καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Δρ. Γιάννης Δεληγιάννης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ


Διαβάστε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου