Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Στο Ελληνικό δεν χωρούν καταστροφικά σχέδια, "φούσκες", διάλυση των πάντων. Το "Σ.Ο.Α." του Λάτση δεν περνά!



Πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού...
Τόσα έχουν ειπωθεί και γραφτεί, και από εμάς τους ταπεινούς, και από ειδικούς!

Δεν έβαλα στις σχέσεις μου αριστερόμετρα, ούτε τώρα προτίθεμαι να το κάνω.
Εξ άλλου δεν θεωρώ
πως είμαι αρκούντως αριστερός...

Είμαι από αυτούς που στήριξαν - στηρίζουν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, κρατώντας -μη εκχωρώντας- το δικαίωμα της κριτικής, το δικαίωμα της πάλης σε σημεία που η πολιτική αυτής της κυβέρνησης είναι κόντρα στα όνειρα μιας ζωής!

Είμαι από αυτούς που συμβιβάστηκαν σε αρκετά -θα κριθώ για αυτό- θεωρώντας ότι η άποψη "τα θέλω όλα, τα θέλω τώρα, είμαι τιμητής των πάντων όλων", είναι βαθιά συντηρητική στις μέρες που όλοι μας ζούμε!

Το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (Σ.Ο.Α.), για τον χώρο του πρ. Αεροδρομίου Ελληνικού είναι μια καταστροφή, ένας δρόμος χωρίς γυρισμό!

Έχω πει την άποψή μου, την συμπυκνώνω στα εξής...

"Η Αριστερά, σε συνθήκες δύσκολες, ακραίου νεοφιλελευθερισμού, οφείλει να βάζει όρους και όρια...

Κάτι τέτοιο, πράγματι θα κρατά τον δρόμο ανοιχτό, για όλο και προοδευτικότερες λύσεις προς όφελος των πολλών, των απλών ανθρωπων".

Άρα, χωρούν οι ιδιωτικές επενδύσεις, με όρους και όρια, όπως και πριν είπα, δεν χωρούν όμως καταστροφικά σχέδια, "φούσκες", διάλυση των πάντων.

Αυτό ας το καταλάβουν καλά όλοι! Και οι φίλοι της "επενδυσης", και οι εχθροί της...

Το "Σ.Ο.Α." του Λάτση δεν περνά! Δεν το έχει ανάγκη ούτε ο τόπος εδώ που ζούμε, ούτε η πατρίδα μας.

Το όνειρο είναι ένα δέντρο που το ποτίζουμε να μεγαλώσει, χωρίς υποχρεωτικά να καθίσουμε στην σκιά του.


* Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής με τη "Δύναμη Ζωής"

Διαβάστε:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου