Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015

Καλό σου ταξίδι Κώστα Τσάκωνα

O συμπολίτης μας ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας, δεν είναι πια μαζί μας. Άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 72 χρόνων xθες το απόγευμα δίνοντας μάχη τα τελευταία χρόνια με την επάρατο νόσο ενώ πριν από πέντε χρόνια υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Όπως έγραψε στο facebook ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και προσωπικός φίλος του Λεωνίδας Νικολαΐδης ο Κώστας Τσάκωνας άφησε την τελευταία του πνοή στις 19.30 της Τετάρτης στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο στις 11:00 στο κοιμητήριο της Αργυρούπολης.

Ο «Βλαστός» γίνεται 4 χρονών: Γιορτή, την Κυριακή 8 Νοεμβρίου στις 1.30μμ - Καλλιπόλεως 33, Ελληνικό


Ο «Βλαστός» γίνεται 4 χρονών!… και γιορτάζει την Κυριακή 8 Νοεμβρίου στις 1.30 το μεσημέρι - Καλλιπόλεως 33, Ελληνικό.

Θα φάμε, θα πιούμε, θα χορέψουμε υπό τους ήχους
μουσικής παραδοσιακής και όχι μόνο!

Πηγή: blastos.wordpress.com

Το μασάζ κάνει καλό στην υγεία

Όσοι έχουν δοκιμάσει μια συνεδρία μασάζ γνωρίζουν τα οφέλη και την αξία του.

Η καθημερινότητα και οι γρήγοροι ρυθμοί της, η καθιστική ζωή... και η κακή διατροφή είναι κάποιοι από τους παράγοντες που μετατρέπουν το σώμα από ενεργητικό και δημιουργικό όχημα σε βαρύ και κουρασμένο, χωρίς ενέργεια.

Μια πετυχημένη συνεδρία μάλαξης απαιτεί τη συνεργασία δότη και δέκτη. Ο δέκτης πρέπει να γνωρίσει το σώμα του και να καταλάβει για ποιο λόγο έχει πόνους σε συγκεκριμένα σημεία, ενώ ο δότης, από την πλευρά του, με τη μάλαξη χαλαρώνει το σώμα, μειώνει τους μυϊκούς σπασμούς και ταυτόχρονα επεμβαίνει στο κεντρικό νευρικό σύστημα.

Και γλυκιά γεύση στη δίαιτα και απώλεια βάρους;

Είναι γεγονός ότι τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά, ή αλλιώς υποκατάστατα ζάχαρης, κερδίζουν ολοένα έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια.

Στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες για να δώσουν γλυκιά γεύση στα προϊόντα τους, αποδίδοντας λίγες ή καθόλου θερμίδες και χωρίς να επηρεάζουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Γνωρίζετε όμως ότι όλο και περισσότεροι επιστήμονες αναφέρονται στα οφέλη τους, μεταξύ των οποίων είναι και ο αποτελεσματικότερος έλεγχος του σωματικού βάρους με την κατανάλωσή τους; Μάθετε γιατί!

Φόβος και φοβίες: Ποια είναι η διαφορά;

Σε τι διαφέρει ο φόβος από τη φοβία; Ποια είναι τα κυριότερα είδη φοβίας και τι πρέπει να κάνουμε.
Υπάρχει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στον απλό φόβο και στην παθογόνο κατάσταση του φόβου. Υπό κανονικές συνθήκες ο άνθρωπος μπορεί να καταπολεμήσει τον φόβο με διάφορους τρόπους, όπως εν ανάγκη να το βάλει στα πόδια.

Η κατάσταση γίνεται παθολογική, όταν ο φόβος γίνεται διαρκής ή παίρνει διαστάσεις που εμποδίζει τον άνθρωπο στην καθημερινότητά του. Αυτό ξεκινά από τις απλές φοβίες και μπορεί να φτάσει και σε κρίσεις πανικού ή σε αποστροφή κοινωνικών συναναστροφών.

Μικρά tips για να νικήσουμε την κούραση

Αισθήματα κούρασης. Όλοι τα βιώνουμε, ακόμα και καθημερινά.

Είναι δύσκολο να χωρέσουν στο πρόγραμμά μας όλα αυτά που πρέπει να
κάνουμε - να είμαστε εντάξει με τη δουλειά, τις λοιπές υποχρεώσεις μας, τη διατροφή, την άσκηση, και να κοιμηθούμε αρκετά.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να σιγουρευτούμε πως τα επίπεδα ενέργειάς μας θα παραμένουν υψηλά, και θα λειτουργούμε στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας.