Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Δείρανε τον Γιώργο Κουμουτσάκο

Το αρθράκι που ακολουθεί το πήρε το μάτι μας από το πρωί... Σκέφτηκα ότι δεν είναι ώρα για πλάκες και το προσπέρασα.

Όμως, όσο κι αν θέλει κανείς ν' αγιάσει, πάντα υπάρχει ένας διάβολος που δεν τον αφήνει.

Στην περίπτωσή μου σήμερα δεν υπήρξε διάβολος, αλλά το twitter και συγκεκριμένα ένα χθεσινό τιτίβισμα του
«θεσμικού συνομιλητή» της Χρυσής Αυγής και ένα παλαιότερο του Γιώργου Κουμουτσάκου. (Όχι, τα γνωστά τιτιβίσματα του Γεωργιάδη δεν έπαιξαν ρόλο στην απόφασή μου)...

Αν ήμουν Πόντιος

γράφει ο Νίκος Μωραΐτης

Αν ήμουν Πόντιος, χθες θα ένιωθα πραγματικό θυμό και όχι τη Δευτέρα που έκανε το ατόπημα ο υπουργός Παιδείας.

Αν ήμουν Πόντιος, λιγότερο θα με ενοχλούσε το πώς αποκάλεσε ο Φίλης τη σφαγή των προγόνων
μου και πολύ περισσότερο το ότι στη χθεσινή συγκέντωση διαμαρτυρίας ήταν πρώτη μούρη ένας βουλευτής των Ναζί, ο Ηλίας Κασιδιάρης.

Πόσω μάλλον που δεν ήταν ο μόνος Ναζί στη συγκέντρωση.

Ν. Φίλης: Δεν ανέχεστε την πολιτική μας υπέρ της Δημόσιας Εκπαίδευσης (video)

«Κριτήριο η 15ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης κατά τη δευτερολογία του στη Βουλή για την επιλογή των στελεχών στην εκπαίδευση.

Έκρινε «ενδιαφέρουσα» την πρόταση του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, αλλά «σχετικοποιείται η αρχή της αξιοκρατίας», όταν αντί για την επιλογή με βάση τα αξιολογικά κριτήρια επιλέγουμε την κλήρωση από λίστα των αρχαιότερων.

Συμπλήρωσε επίσης ότι θα γίνεται η εκλογή των υποψηφίων στελεχών στην εκπαίδευση με δημόσιες, ανοικτές διαδικασίες.

«Παγώνει» ο ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση έως 16 Νοεμβρίου

Τροπολογία με την οποία παρατείνεται έως τις 16 Νοεμβρίου η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων από τις επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες εκπαίδευσης στο
καθεστώς του ΦΠΑ κατέθεσε χθες το υπουργείο Οικονομικών μέχρι να βρεθούν τα ισοδύναμα για την πλήρη ή μερική κατάργηση του μέτρου.

Πέραν της φορολογίας στον τζόγο, ως ισοδύναμο εξετάζεται να εφαρμοστεί ο ΦΠΑ 23% και ένα μέρος να επιστρέφεται με τη μορφή έκπτωσης φόρου περιορίζοντας την επιβάρυνση στο 13%.

Γιατί ένας στους τρεις Έλληνες μαθητές δεν κοιμάται καλά

Προβλήματα ύπνου αντιμετωπίζει περίπου το ένα τρίτο των μαθητών γυμνασίου και λυκείου στην Ελλάδα, όπως καταγράφει νέα επιστημονική έρευνα. Παράλληλα, τα κορίτσια είναι εκείνα που αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα παρά τα αγόρια.

Παρόλο που τα δύο φύλα κοιμούνται σχεδόν τις ίδιες ώρες, τα κορίτσια παραπονιούνται περισσότερο (μόνο το 60% αναφέρει ότι κοιμάται καλά) από ό,τι τα αγόρια (το 75% αισθάνεται ότι κάνει καλό ύπνο).

Σχεδόν ένας στους πέντε εφήβους δηλώνει ότι ταλαιπωρείται από κάποιο σύμπτωμα αϋπνίας (δυσκολία να αποκοιμηθεί, πρόωρο ξύπνημα κ.α.).

«Δεν με βγάζουν τα κανάλια...»

γράφει ο Πέτρος Κατσάκος

Είμαι κι εγώ ένας δυστυχισμένος ιδιοκτήτης εμπορικού καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας. Είμαι ο άνθρωπος που όλοι γνωρίσατε τα τελευταία χρόνια από τις μικρές σας οθόνες.

Είμαι αυτός που έβγαινα στα κανάλια και έλεγα τον πόνο μου δίπλα στον δήμαρχο και τον πρόεδρο του εμπορικού μας συλλόγου.

Το κινητό μου τηλέφωνο χτυπούσε κάθε φορά που διαδηλωτές έκλειναν τους δρόμους του κέντρου, με δεκάδες δημοσιογράφους να με καλούν να πω τον πόνο μου και να καταθέσω την οργή μου στα τηλεοπτικά παράθυρα για όλους αυτούς που εμπόδιζαν το καταναλωτικό κοινό να πλησιάσει την βιτρίνα μου.

Ακροδεξιά βουτιά για τη Ν.Δ.: Εθνοκαπηλία για κομματικά οφέλη!

Σε επικίνδυνες ατραπούς για τη Ν.Δ., αλλά και τη Δημοκρατία, διολισθαίνει η απερχόμενη αλλά και επίδοξη ηγεσία του κόμματος, αθωώνοντας ουσιαστικά τους τραμπουκισμούς και τις φασιστικές πρακτικές της Χρυσής Αυγής.

Ο προεδρεύων Ευ. Μεϊμαράκης, αλλά και το θύμα Γ.Κουμουτσάκος έφτασαν στο σημείο όχι μόνο να υιοθετήσουν τη "γραμμή" Βορίδη - Γεωργιάδηπερί αποπομπής Φίλη, αλλά και να χαρακτηρίσουν τον υπουργό Παιδείας "ηθικό αυτουργό" της επίθεσης που δέχτηκε ο Γ. Κουμουτσάκος από χρυσαυγίτες στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας ποντιακών σωματείων στο Σύνταγμα για τη διάκριση που είχε κάνει ο Ν. Φίλης στο παρελθόν περί "γενοκτονίας" και "εθνοκάθαρσης".

Το παιδί διαβάζει



Το παιδί διαβάζει, ησυχία. Κάθομαι δίπλα του, επιβλέπω. Σηκώνεται να πιει νερό, να φάει, να τεντωθεί, να πει κάτι, να φύγει για κάπου που δεν είναι μακριά, επιστρέφει σε λίγο.

Γράφει-σβήνω, λύνει-διορθώνω, λέει-συμπληρώνω. Να παίξουμε δεν προλαβαίνουμε, πού χρόνος. Συναντιόμαστε πάνω από τα βιβλία, τσακωνόμαστε μπροστά στα ει και στα ω, φωνάζουμε για ένα χαρτί-φυλλάδιο που ξέχασε, που δεν τελείωσε, που δε θέλει να κάνει.

Είμαι η μαμά του, θέλω να συγκεντρώνεται, να προσπαθεί, να δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Ξέρω ότι μπορεί να τα καταφέρει όλα, ότι αν θελήσει θα γράφει άριστα, θα διαβάζει άριστα, θα λέει άριστα.